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Vaga de Customer Operations Representative
Monsanto (Adquirida pela Bayer) em Campinas - SP

Descrição da Vaga

Customer Operations Representative

The customer Operations Specialist operates within the Monsanto Vegetable seeds Customer Care Organization. Is responsible for internal critical processes that enable the customer experience. Individuals in this role focus on tactical task, reviews analytics, maintains operational excellence in order flow, and partners with Customer Interface and other departments and vendors.

Responsible for order validation in SAP, ensuring that customers shipping and billing instructions are properly followed and executed, and that pricing, payment terms and discounts conditions indicated by the customer interface are applied accurately.
* Bachelor´s Degree in Business or other related field.
* Adhers to regional service level agreements for order processing and other operational tasks
* Responsible for accuracy of all SAP generated OTC documents.
* Understands relevant KPI´s and metrics for the role and department, maintains ongoing knowledge of current performance, and proactively strives to close performance gaps in partnership with Team Lead
* Control, Knowledge and adherence to all pertinent QMS and SOX processes and documentation.
* Strong time management & Organizational skills
* Effective verbal and written communication skills
* Ability to work in fast-paced enviroment and handle multiple task simultaneously
* Experence on SAP
* Advanced Excell skills and experience performing analysis

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Avaliações da Monsanto (Adquirida pela Bayer)


Satisfação geral dos funcionários

4.30
  • Remuneração e benefícios
    4.39
  • Oportunidade de carreira
    3.59
  • Cultura da empresa
    4.21
  • Qualidade de vida
    4.19

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 1 mês

    Excelente empresa para se trabalhar

    Supervisor/Coordenador

    São Paulo, SP


    Prós: Muitas oportunidades de desenvolvimento, empresa dinâmica e em constante mudança, aprendizado contínuo, transparência, ética, ambiente agradável, flexibilidade no horário de trabalho e pacote de remuneração e benefícios atrativos.

    Contras: Necessidade de muitos alinhamentos antes de qualquer tomada de decisão, burocrática no sentido de muitos processos, hierárquica (muitos níveis de liderança), foco muito grande em relacionamento e que por muitas vezes se torna algo forçado e mais importante do que o próprio resultado do indivíduo.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Boa, mas pode melhorar.

    Supervisor/Coordenador

    Uberlândia, MG


    Prós: É uma empresa preocupada com a qualidade de vida pessoal do funcionário e com a inclusão e diversidade dos funcionários. Também oferece bons salários.

    Contras: Valoriza muito o soft skill em detrimento do hard skill. Não é meritocráticas. Promoções não são dadas por resultados, e sim pelo potencial.

    Conselhos para presidência: Valorizar mais os resultados e não o comportamento.

    Recomenda a empresa: Sim