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Vaga de Customer Happiness Assistant
Movile em Campinas - SP

Descrição da Vaga

Customer Happiness Assistant

Descrição da vaga

As a Customer Happiness Assistant you will be part of a small team focus on moving fast and will be part of the team working on an entirely new product, which has real impact on people's lives. It's one of the major projects Movile has been working on, with exciting challenges and high visibility.

We are looking for a proactive thinking, hands-on and communicative professional to be part of the business growth and M-Commerce structuring. Responsible for the relationship and customer service of Rapiddo app, this professional will be responsible for:
* Increasing quality of service and reducing customer response time;
* Analyze customer contacts through available tools and platforms;
* Answer support emails (questions, problems, and compliments to the application);
* Reply all customers at "Reclame aqui";
* Structure reports of customer service indicators and ticket sorting;
* Acting in partnership with the Products area, delivering information and insights that can contribute to the improvement for the product.

Requisitos

  • Previous experience in SAC, Customer Success or other customer service areas;
  • Completed or ongoing Bachelor Degree;
  • Fluency in english (mandatory), Spanish is a plus;
  • Excellent in communication skills (writing and speaking);
  • Friendly, knowledgeable, and motivational to others;

Movile is the place for you if you are:

A go-getter who dives into a project to achieve success by problem-solving;
Eager to learn and aware that valuable information can come from both positive and negative results through experimentation;
Agile and innovative with the tenacity to thrive in a constantly changing environment;
Friendly, knowledgeable, and motivational to others. Open to diversity in all shapes and sizes.

Why Movile is a great place to work:
We focus on development and promote growth opportunities.
We offer an innovative environment with amazing people around the world.

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Avaliações da Movile


Satisfação geral dos funcionários

3.59
  • Remuneração e benefícios
    4.00
  • Oportunidade de carreira
    3.45
  • Cultura da empresa
    3.68
  • Qualidade de vida
    3.64

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há aproximadamente 1 ano

    Business Development Analyst

    São Paulo, SP


    Prós: Ambiente diferenciado e grande preocupação com os funcionários. Líderes são abertos quanto à sugestões de mudanças. Líderes incentivados a se envolverem com o desenvolvimento de seu time. Opções de stock options.

    Contras: Salários não competitivos com o mercado, benefícios podem ser melhores e poucos programas definidos sobre desenvolvimento (depende muito do funcionário). Precisa focar mais em treinamentos internos.

    Conselhos para presidência: Melhorar visibilidade e comunicação interna sobre as ações que já estão sendo realizadas para melhorar o ambiente. Atrair mais talentos.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 11 meses

    Gerente

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa cresce aceleradamente, o escritório é muito legal e há a oportunidade de trabalhar em diversos negócios, desde delivery de comida até aplicativo para crianças.

    Contras: Empresa ainda é muito dependente do CEO, não existe um segundo nível de liderança que seja inspirador, distribuição de stock options não é clara, transferência para empresas investidas não é clara.

    Conselhos para presidência: CEO precisa confiar mais em sua equipe e delegar mais. Empresa precisa tornar questões importantes, como transferências internas e stock options muito mais claras.

    Recomenda a empresa: Sim