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Vaga de Customer Happiness Assistant
Movile em Campinas - SP

Descrição da Vaga

Customer Happiness Assistant

Descrição da vaga

As a Customer Happiness Assistant you will be part of a small team focus on moving fast and will be part of the team working on an entirely new product, which has real impact on people's lives. It's one of the major projects Movile has been working on, with exciting challenges and high visibility.

We are looking for a proactive thinking, hands-on and communicative professional to be part of the business growth and M-Commerce structuring. Responsible for the relationship and customer service of Rapiddo app, this professional will be responsible for:
* Increasing quality of service and reducing customer response time;
* Analyze customer contacts through available tools and platforms;
* Answer support emails (questions, problems, and compliments to the application);
* Reply all customers at "Reclame aqui";
* Structure reports of customer service indicators and ticket sorting;
* Acting in partnership with the Products area, delivering information and insights that can contribute to the improvement for the product.

Requisitos

  • Previous experience in SAC, Customer Success or other customer service areas;
  • Completed or ongoing Bachelor Degree;
  • Fluency in english (mandatory), Spanish is a plus;
  • Excellent in communication skills (writing and speaking);
  • Friendly, knowledgeable, and motivational to others;

Movile is the place for you if you are:

A go-getter who dives into a project to achieve success by problem-solving;
Eager to learn and aware that valuable information can come from both positive and negative results through experimentation;
Agile and innovative with the tenacity to thrive in a constantly changing environment;
Friendly, knowledgeable, and motivational to others. Open to diversity in all shapes and sizes.

Why Movile is a great place to work:
We focus on development and promote growth opportunities.
We offer an innovative environment with amazing people around the world.

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Avaliações da Movile


Satisfação geral dos funcionários

3.91
  • Remuneração e benefícios
    3.79
  • Oportunidade de carreira
    3.42
  • Cultura da empresa
    3.85
  • Qualidade de vida
    3.94

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 8 dias

    Great pleace to work, sim ou claro ?

    Procurement Intern

    São Paulo, SP


    Prós: - Horários Flexíveis; - Possibilidade de Home Office; - Ambiente muito bom de trabalhar te faz pensar que está em casa; - Café da manhã e café da tarde; - Bebidas a vontade (tais como, refrigerante, cerveja e redbull); - Sala para descanso, puff, sofás, área de lazer com video game, mesa de jogos; - Ótimos lideres, motivadores, responsáveis, com senso de dono e motivados a te ajudar; - Valores que definem o Movilan@ e nos guiam para ser uma pessoa e um profissional cada dia melhor; - Ótimos benefícios; com certeza um dos melhores lugares para se trabalhar!

    Contras: Creio que no meu pouco tempo de empresa ainda não tenho consegui achar algo de negativo que fosse impactante, tenho muito prazer em dizer isso.

    Recomenda a empresa: Sim


    Analista da Movile respondeu:

    Ficamos felizes com sua avaliação, nosso ambiente e tudo que está disponível faz nossa cultura ser ainda mais palpável. Além disso, proporcionamos um ambiente aberto e amigável para que todos possam dar seu melhor :)

  • Há 7 dias

    Experiência incrível!

    Funcionário

    São Paulo, SP


    Prós: Meritocracia acontece na prática Empresas crescendo e muitas oportunidades A cultura de alta performance é levada a sério Investem em oportunidades de desenvolvimento para as pessoas

    Contras: Altíssima carga de trabalho - Precisa estar muito afim para conseguir ir atrás das metas. De toda a forma se recebe muito apoio e incentivo para entregar o máximo.

    Recomenda a empresa: Sim


    Analista da Movile respondeu:

    Ficamos muito felizes com essa avaliação :)

    Realmente temos um mundo de oportunidades para que todos cresçam aqui de acordo com a velocidade que entregam e batem as metas, nossa meritocracia é aplicada todos os dias.