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Vaga de Customer Happiness Assistant
Movile em Campinas - SP

Descrição da Vaga

Customer Happiness Assistant

Descrição da vaga

As a Customer Happiness Assistant you will be part of a small team focus on moving fast and will be part of the team working on an entirely new product, which has real impact on people's lives. It's one of the major projects Movile has been working on, with exciting challenges and high visibility.

We are looking for a proactive thinking, hands-on and communicative professional to be part of the business growth and M-Commerce structuring. Responsible for the relationship and customer service of Rapiddo app, this professional will be responsible for:
* Increasing quality of service and reducing customer response time;
* Analyze customer contacts through available tools and platforms;
* Answer support emails (questions, problems, and compliments to the application);
* Reply all customers at "Reclame aqui";
* Structure reports of customer service indicators and ticket sorting;
* Acting in partnership with the Products area, delivering information and insights that can contribute to the improvement for the product.

Requisitos

  • Previous experience in SAC, Customer Success or other customer service areas;
  • Completed or ongoing Bachelor Degree;
  • Fluency in english (mandatory), Spanish is a plus;
  • Excellent in communication skills (writing and speaking);
  • Friendly, knowledgeable, and motivational to others;

Movile is the place for you if you are:

A go-getter who dives into a project to achieve success by problem-solving;
Eager to learn and aware that valuable information can come from both positive and negative results through experimentation;
Agile and innovative with the tenacity to thrive in a constantly changing environment;
Friendly, knowledgeable, and motivational to others. Open to diversity in all shapes and sizes.

Why Movile is a great place to work:
We focus on development and promote growth opportunities.
We offer an innovative environment with amazing people around the world.

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Avaliações da Movile


Satisfação geral dos funcionários

4.00
  • Remuneração e benefícios
    4.22
  • Oportunidade de carreira
    3.52
  • Cultura da empresa
    3.83
  • Qualidade de vida
    4.00

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 29 dias

    Ótimo lugar para aprendizado

    Analista de Atendimento

    Campinas, SP


    Prós: Salário e benefícios. Oportunidade de trabalhar com gente muito boa sendo possível obter conhecimentos sobre várias áreas. Pessoas acessíveis.

    Contras: Não possui plano de desenvolvimento de carreira. Rotatividade muito alta em alguns times. Apresenta certa dificuldade para se subir de nível.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 3 meses

    Não recomendo para mulheres que querem ter filhos

    Ex-funcionário, saiu em 2017

    Campinas, SP


    Prós: Salário razoável, dentro da média do mercado. Flexibilidade de horário, dependendo da equipe. Ambiente dinâmico, com vários desafios interessantes.

    Contras: A empresa faz pose de moderna e inclusiva, mas se você é mulher, e pensa em ter filhos, prepare-se para ser demitida pouco depois de voltar da licença maternidade. É praticamente uma política não oficial da empresa, todo mundo sabe que existe mas ninguém fala em voz alta.

    Recomenda a empresa: Não