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Vaga de Customer Happiness Assistant
Movile em Campinas - SP

Descrição da Vaga

Customer Happiness Assistant

Descrição da vaga

As a Customer Happiness Assistant you will be part of a small team focus on moving fast and will be part of the team working on an entirely new product, which has real impact on people's lives. It's one of the major projects Movile has been working on, with exciting challenges and high visibility.

We are looking for a proactive thinking, hands-on and communicative professional to be part of the business growth and M-Commerce structuring. Responsible for the relationship and customer service of Rapiddo app, this professional will be responsible for:
* Increasing quality of service and reducing customer response time;
* Analyze customer contacts through available tools and platforms;
* Answer support emails (questions, problems, and compliments to the application);
* Reply all customers at "Reclame aqui";
* Structure reports of customer service indicators and ticket sorting;
* Acting in partnership with the Products area, delivering information and insights that can contribute to the improvement for the product.

Requisitos

  • Previous experience in SAC, Customer Success or other customer service areas;
  • Completed or ongoing Bachelor Degree;
  • Fluency in english (mandatory), Spanish is a plus;
  • Excellent in communication skills (writing and speaking);
  • Friendly, knowledgeable, and motivational to others;

Movile is the place for you if you are:

A go-getter who dives into a project to achieve success by problem-solving;
Eager to learn and aware that valuable information can come from both positive and negative results through experimentation;
Agile and innovative with the tenacity to thrive in a constantly changing environment;
Friendly, knowledgeable, and motivational to others. Open to diversity in all shapes and sizes.

Why Movile is a great place to work:
We focus on development and promote growth opportunities.
We offer an innovative environment with amazing people around the world.

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Avaliações da Movile


Satisfação geral dos funcionários

3.92
  • Remuneração e benefícios
    4.17
  • Oportunidade de carreira
    3.52
  • Cultura da empresa
    3.83
  • Qualidade de vida
    4.00

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 13 dias

    Ambiente de trabalho jovem e inovador

    Analista


    Prós: Autonomia, horários flexíveis, ambiente de trabalho jovem e descontraído. Além disos, as pessoas são muito boas no que fazem e as equipes tem objetivos desafiadores, o que proporciona um aprendizado muito rápido.

    Contras: Falta de planejamento a médio/longo prazo. Mas, por outro lado, isso gera um contexto muito propício a inovação, o que é bom principalmente no setor de tecnologia.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 ano

    Um bom lugar para trabalhar

    Analista de Projetos Júnior

    São Paulo, SP


    Prós: Cultura muito boa, com pessoas ainda melhores. O que faz do ambiente de trabalho um lugar amistoso para se trabalhar. Fora isso, o fato de você poder fazer home office de vez em quando, ter horários flexiveis, também auxiliam para uma boa satisfação.

    Contras: Algumas áreas, são melhores do que outras para se trabalhar, dependendo da área que você atua, dificilmente receberá uma promoção ou será reconhecido dentro da empresa. Outro ponto negativo é quanto as oportunidades de carreira, onde trazem muitas pessoas de fora e dificilmente algum funcionário interno, tem a oportunidade de mudar de área.

    Conselhos para presidência: Se atentar mais ao nivel de gerencia e garantir que estejam desempenhando bem o seu trabalho, pois na maioria das vezes, o funcionário não deixa a empresa e sim o gestor.

    Recomenda a empresa: Sim