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Vaga de Customer Experience Regional Coordinator
99 em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Customer Experience Regional Coordinator - Casa 99 (São Paulo and South Area)

About 99:

In the street, at work, by Taxi or Pop, as a driver or passenger, we are the starting point for thousands of people every day and we also want to be part of their professional path. 99's mission is to revolutionize urban mobility and transform the life of people. We are a Brazilian startup founded in 2012 and five years later became the first Brazilian unicorn (startups that are valued at one billion dollars). Now, 99 is part of Didi Chuxing, the world's largest application-driven transport platform.

Your responsibilities:

  • Lead and develop Casa 99’s teams in your region, providing support and empowering them to deliver an outstanding experience to our users
  • Carry out the monitoring of Customer Experience KPIs of the cities you are responsible for, developing dashboards to the headquarters, foreseeing critical situations and proposing proactive actions
  • Have a good interface with related areas such as Operations and Marketing in order to ensure that communication and actions are aligned
  • Visit the Casa 99’s in your region to identify opportunities for improvement and to integrate with the teams
  • Come up with new ideas to continuously increase driver’s acquisition and engagement

The succesful applicant:

  • Bachelor’s degree (required)
  • Previous experience leading teams - customer experience and/or remote people managing background is desirable
  • Advanced/fluent level of English
  • Willingness to travel constantly
  • Great communication skills and ability to interact with internal and external partners
  • Demonstrated background in solving complex customer problems
  • Desire to work in a very dynamic, fast-paced environment and highly motivated to deliver a memorable customer experience

Benefits:

  • Competitive salary package
  • A fun, multicultural enviroment, full of brilliant, high motivated and result-oriented people
  • Life insurance
  • Health insurance and dental plan
  • Meal allowance
  • Public transportation allowance or discount for parking in the building
  • Gympass (subsidy to sports practicing)
  • Discount for rides with 99Pop
  • Free beer and cakes on Friday
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Avaliações da 99


Satisfação geral dos funcionários

3.38
  • Remuneração e benefícios
    3.78
  • Oportunidade de carreira
    2.86
  • Cultura da empresa
    3.75
  • Qualidade de vida
    3.16

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 21 dias

    Menos marketing

    Analista de Atendimento I

    Monções, SP


    Prós: Um ótimo pacote de benefícios, uma diversidade de pessoas incríveis, ambiente jovem e descontraído, muitas oportunidades de crescimento e uma localização próxima a estação.

    Contras: Uma demanda de trabalho muito alta, apesar da aparência existe pouca flexibilidade nas atividades diárias. Cobrança por resultados o tempo inteiro, muita desorganização e falta de padrões de atendimento.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 21 dias

    Empresa em ascensão! Mas sem um plano de carreira para os funcionários.

    Analista de Atendimento

    São Paulo, SP


    Prós: Não existe vestimento padrão. Pode trabalhar com a roupa que quiser. Tem sala de descanso, café da manhã segunda, bolo e cerveja de sexta. A empresa esta crescendo a cada dia mais e é muito legal fazer parte disso. Possui um ambiente descontraído.

    Contras: A empresa não tem plano de carreira, os processos seletivos não são transparentes, tem muitos chefes. As pessoas entram ganhando um salário x, são promovidas de função, mas não recebem aumento nenhuma, nem perspectiva e nem mudam de cargo, alegando ser uma chance de desenvolvimento. Extremamente desmotivador.

    Conselhos para presidência: Ter um plano de carreira! Possuir níveis dentro das áreas. Atualmente, em algumas áreas da empresa, 90% do funcionários, tem o mesmo cargo, recebem o mesmo salário e fazem atividades totalmente diferentes, tanto em relação a responsabilidade, quanto a quantidade. Totalmente desmotivador e foge dos valores da empresa

    Recomenda a empresa: Não