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Vaga de Customer Experience Regional Coordinator
99 em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Customer Experience Regional Coordinator - Casa 99 (São Paulo and South Area)

About 99:

In the street, at work, by Taxi or Pop, as a driver or passenger, we are the starting point for thousands of people every day and we also want to be part of their professional path. 99's mission is to revolutionize urban mobility and transform the life of people. We are a Brazilian startup founded in 2012 and five years later became the first Brazilian unicorn (startups that are valued at one billion dollars). Now, 99 is part of Didi Chuxing, the world's largest application-driven transport platform.

Your responsibilities:

  • Lead and develop Casa 99’s teams in your region, providing support and empowering them to deliver an outstanding experience to our users
  • Carry out the monitoring of Customer Experience KPIs of the cities you are responsible for, developing dashboards to the headquarters, foreseeing critical situations and proposing proactive actions
  • Have a good interface with related areas such as Operations and Marketing in order to ensure that communication and actions are aligned
  • Visit the Casa 99’s in your region to identify opportunities for improvement and to integrate with the teams
  • Come up with new ideas to continuously increase driver’s acquisition and engagement

The succesful applicant:

  • Bachelor’s degree (required)
  • Previous experience leading teams - customer experience and/or remote people managing background is desirable
  • Advanced/fluent level of English
  • Willingness to travel constantly
  • Great communication skills and ability to interact with internal and external partners
  • Demonstrated background in solving complex customer problems
  • Desire to work in a very dynamic, fast-paced environment and highly motivated to deliver a memorable customer experience

Benefits:

  • Competitive salary package
  • A fun, multicultural enviroment, full of brilliant, high motivated and result-oriented people
  • Life insurance
  • Health insurance and dental plan
  • Meal allowance
  • Public transportation allowance or discount for parking in the building
  • Gympass (subsidy to sports practicing)
  • Discount for rides with 99Pop
  • Free beer and cakes on Friday
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Avaliações da 99


Satisfação geral dos funcionários

3.45
  • Remuneração e benefícios
    3.69
  • Oportunidade de carreira
    3.11
  • Cultura da empresa
    3.85
  • Qualidade de vida
    3.25

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 10 dias

    Uma empresa boa, mas ainda precisa se organizar muito para chegar onde quer.

    Analista de Expansão

    São Paulo, SP


    Prós: Benefícios (VR, Plano de Saúde), ambiente informal e descontraído, liberdade, ações de engajamento, oportunidade de se trabalhar com novas tecnologias, escritório é bem localizado.

    Contras: Falta de plano de carreira definido, gestão desorganizada, mudanças extremamente aceleradas em ritmo descoordenado, falta comunicação entre as áreas e de maneira geral, salario ainda não é compatível com o mercado. Não existe promoção de fato, mas sim esquema de "Chapéus" onde você trabalha em outro cargo, mas não tem aumento, nem nada. Promoções tem momentos específicos para acontecer e sem garantias. Cultura do "tudo é um teste".

    Conselhos para presidência: Defina de forma clara o plano de carreira para os funcionários e acabe com a cultura do Chapéu e do "tudo é um teste".

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 20 dias

    99 e a falta de responsabilidade com os colaboradores

    Coordenador

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa global e ambiente físico cool. Do mais, acredito que a empresa tenha perdido seus pontos positivis. Após ter sido adquirida pela Didi, perdeu-se qlq ponto positivo.

    Contras: Falta de consistência nas tomadas de decisão. Ambiente extremamente tóxico. Falta de autonomia. RH vendido para os chineses com nenhuma visibilidade sobre os acontecimentos e principalmente sem poder de atuação. Falta de respeito com os colaboradores, a empresa perdeu a integridade e ética com seus colaboradores.

    Recomenda a empresa: Não