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Vaga de Customer Experience Analyst | Turno Especial
Nubank em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Customer Experience Analyst | Turno Especial

Description

Why is Customer Experience so important for us?

We set out to completely redefine the standard of the financial services industry in Brazil. We believe we must earn our customers' business and that it is not just possible but also our obligation to provide a great customer experience to all Nubank cardholders. This mindset is present in everything we do - from the way we design our processes to the tone we use in every customer interaction. We want to build a meaningful relationship with each one of our customers and therefore we believe this is one of our biggest competitive advantages.

What are some examples of problems or tasks a Customer Experience Analyst will work in?

  • Provide support to our customers answering chats, emails and calls;
  • Empower our customers by making sure they know our app’s features;
  • Analyze customer's application data and documents submitted;
  • Collect feedback and suggestions from customers and prospects;
  • Triage and treat potential bugs and operational issues affecting customers;
  • Track claims on our chargeback process;
  • Call customers to confirm information needed on potential fraud cases;
  • Reach out to late customers to explain payment plans;

Requirements

What are we looking for?

  • Candidates with availability to work until 1am and occasionally on weekends. Please remember that we have a 24/7 operation and additional shifts may be needed.

  • Students or graduates from all course;

  • Portuguese speakers with a good understanding of English;

  • Passionate about Customer Service and technology;

  • Active user of social media (Facebook, Twitter, Instagram and Linkedin);

  • Great people skills - good listener, enjoys engaging in discussions with people with different backgrounds and willing to go beyond and enchant customers

You will fit well if

  • You thrive in dynamic, fast-paced, results oriented teams;
  • You are hungry and enjoy being constantly challenged to learn and do more;
  • You embrace conflict of ideas and like to question the status quo;
  • You learn fast and easily adapt to changing situations and priorities;
  • You believe in building great products and doing great work

Benefits

  • Casual and international environment - you can wear jeans and sneakers to work and speak English everyday
  • Cool office with a great location - we're accessible by bus and subway, very close to Paulista Avenue (with a rooftop garden and a dog!)
  • Competitive compensation package
  • Health and dental insurance (Assistência Médica e Odontológica)
  • Meal allowance (Vale Refeição)
  • Transportation voucher (Vale Transporte)

Diversity at Nubank

We want to have a product for every Brazilian, and we build strong and diverse teams that rise up to the challenge. We are a team of the most creative people in technology, and we hire under equal opportunity, irrespective of gender, ethnicity, religion, sexual orientation or background. We are proud to say that more than 30% of Nubank is part of the LGBTQ+ community, and 40% of our team identify as women, in all positions and seniority levels. We are a very process-light organization that values human interactions, and that is a very important part of culture. At Nubank, everyone has the opportunity to speak up and participate, grow and share ideas.

Know more about Nubank at [https://nubank.com.br/sobre-nos](https://workable.com/nr?l=https%3A%2F%2Fnubank.com.br%2Fsobre-nos)

[LoveMondays](https://workable.com/nr?l=https%3A%2F%2Fwww.lovemondays.com.br%2Ftrabalhar-na-nubank%2Favaliacoes)

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Avaliações da Nubank


Satisfação geral dos funcionários

4.49
  • Remuneração e benefícios
    4.11
  • Oportunidade de carreira
    4.14
  • Cultura da empresa
    4.57
  • Qualidade de vida
    4.34

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 10 dias

    Não é tudo isso que dizem, não mesmo.

    Ex-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Paga em dia, não tem dress code, apesar que tem umas pessoas que exageram, parecem que vão de pijama, você não fica o tempo todo em apenas uma atividade, apesar do carro chefe do atendimento ser o Chat, você divide sua rotina com e-mail e telefone.

    Contras: O salário não é lá essas coisas e não justifica o fato de você ter que ir trabalhar na sua folga, feriados e datas como Natal e Ano Novo, onde 90% das pessoas não trabalham, só você. VR não é reajustado há uns 3 anos e sempre acaba antes do mês terminar. Você é admitido ciente que trabalha em algum dia do final de semana mas não é deixado claro logo que é admitido que você tenha que vir trabalhar na sua folga. Se você não aceita, até mesmo por questões de compromissos pessoais, o que é normal, você fica queimado e a médio e longo prazo pode ser demitido, embora eles nunca vão afirmar isso,mas pode ter certeza. Dificilmente você pega uma escala de segunda a sexta. Sempre as vagas em aberto envolvem final de semana. Outra coisa irritante: ser interrompido toda hora pra comunicados evazivos. Aí você volta na tua mesa há 15 chats todos em vermelhos pra serem finalizados em 2 minutos, senão você impacta as métricas. Cães no ambiente de trabalho fazem muito barulho, há discriminação com gato. Não tem plano de carreira, não é uma empresa pra ficar mais do que 2 anos, rotatividade é alta, muita gente é demitida sem critério nenhum, se você conseguir aguentar ficar 1 ano, parabéns.

    Conselhos para presidência: Prevejo que a alta rotatividade será um dos motivos do Nubank quebrar a longo prazo, demitir e contratar funcionários geram altos custos.

    Recomenda a empresa: Não

  • Há aproximadamente 1 mês

    Ótimo lugar para crescimento profissional

    Software Engineer

    São Paulo, SP


    Prós: A empresa tem um ambiente muito confortável para se trabalhar. Você tem a liberdade para trabalhar como quiser e muita oportunidade para crescimento profissional e para aprender novas coisas.

    Contras: Eu sinto que as vezes eles economizam com coisas bestas que duram bastante como cadeiras, teclados e mouses. Existe uma certa burocracia para conseguir equipamentos ergonômicos.

    Recomenda a empresa: Sim