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Vaga de Customer Care Analyst
Dell em Eldorado do Sul - RS

Descrição da Vaga

Customer Care Analyst - Coach

Why Work at Dell?

Endless challenges and rewards. Opportunities on six continents. A team of colleagues fueled by collaboration. All this, and a company deeply committed to integrity and responsibility.

Roles and Responsibilities include, but are not limited to:
* Take ownership for driving best of breed customer experience.
* Provides feedback to agents and support staff to increase numbers of CSAT goals and productivity
* Understands and keeps up-to-date on current policies and procedures
* Responsible for end to end solutions for post-sales service to customers
* Identifies and communicates process gaps and trends with agents behavior
* Provides training/coaching about Policies and Procedures
* Executive Communication based on business needs
* Ensure agents received proper feedback in regards to service request worked and CSAT comments per week

The ideal candidate will possess the following qualifications:

  • Be innovative and good judgment in resolving issues effecting customer satisfaction.
  • Organization and problem solving skills.
  • Microsoft Office Proficiency
  • English
  • Communication Skills for executive levels. (Oral and written)
  • Command Skills
  • Analytical thinking for process improvement.

Preferences
* Energetic
* Proactive
* Innovative
* Drive for results with proved experience

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Avaliações da Dell


Satisfação geral dos funcionários

4.11
  • Remuneração e benefícios
    3.90
  • Oportunidade de carreira
    3.85
  • Cultura da empresa
    4.32
  • Qualidade de vida
    3.68

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 6 dias

    Reconhecer as pessoas e obetr seu melhor, mesmo com as dificuldades do dia a dia.

    Manager

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: cultura, diversidade, ambiente, suporte, trabalho remoto, equipamentos, suporte aos PcD, oportunidades fora do Brasil, alto nível de treinamentos e conhecimento técnico.

    Contras: não é meritocrata, oportunidades de carreira limitada, insatisfação com resultados negativos, tom de ameaça se não chega nos resultados, falta de empatia.

    Conselhos para presidência: Valorização das pessoas - reconhecimento verdadeiro

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 9 dias

    Boa

    Assistente de Suporte a ServidoresEx-funcionário, saiu em 2016

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: A empresa proporciona aos seus funcionários um ótimo crescimento profissional. Paga certificações e incentiva nos estudos. Ótima para estagiários.

    Contras: Empresa talvez não o reconheça como deve, não é tão simples realizar uma movimentação para outra área. Talvez sendo mais fácil buscar oportunidades em outra empresa.

    Recomenda a empresa: Sim