• Vagas
  • Empresas
  • Salários
  • Entrevistas

Vaga de Customer Care Analyst
Dell em Eldorado do Sul - RS

Descrição da Vaga

Customer Care Analyst - Coach

Why Work at Dell?

Endless challenges and rewards. Opportunities on six continents. A team of colleagues fueled by collaboration. All this, and a company deeply committed to integrity and responsibility.

Roles and Responsibilities include, but are not limited to:
* Take ownership for driving best of breed customer experience.
* Provides feedback to agents and support staff to increase numbers of CSAT goals and productivity
* Understands and keeps up-to-date on current policies and procedures
* Responsible for end to end solutions for post-sales service to customers
* Identifies and communicates process gaps and trends with agents behavior
* Provides training/coaching about Policies and Procedures
* Executive Communication based on business needs
* Ensure agents received proper feedback in regards to service request worked and CSAT comments per week

The ideal candidate will possess the following qualifications:

  • Be innovative and good judgment in resolving issues effecting customer satisfaction.
  • Organization and problem solving skills.
  • Microsoft Office Proficiency
  • English
  • Communication Skills for executive levels. (Oral and written)
  • Command Skills
  • Analytical thinking for process improvement.

Preferences
* Energetic
* Proactive
* Innovative
* Drive for results with proved experience

Leia mais

Avaliações da Dell


Satisfação geral dos funcionários

4.16
  • Remuneração e benefícios
    3.98
  • Oportunidade de carreira
    3.68
  • Cultura da empresa
    4.31
  • Qualidade de vida
    3.76

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 22 dias

    Uma grande experiência

    Consultant

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: Ótima remuneração e benefícios, flexibilidade e liberdade para ser você mesmo. Ambiente de trabalho descontraído e livre. Meritocracia. Verdadeira possibilidade de fazer carreira internacional trabalhando com times globais.

    Contras: Estrutura muito complexa, totalmente voltada aos processos a deixa lenta e burocrática para tomada de decisões. Estrutura complexa não permite aos times uma visão do todo e direção única.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 30 dias

    No geral positivo

    GerenteEx-funcionário, saiu em 2011

    Porto Alegre, RS


    Prós: No geral empresa boa para se trabalhar. Oportunidades para crescer e cultura bem fortes. Oferece bons benefícios, plano de saUde , plr e previdência

    Contras: Como toda empresa há panelinhas e preferências na hora das promoções , ou seja tem que saber de quem ficar amigo, competência não é tudo, mas nada que ué não aconteça em outros lugares. Houve dificuldade na integração cultural entre Sul e São Paulo.

    Recomenda a empresa: Sim