• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de CORPORATE REVENUE MANAGER
Accor Hotels em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

CORPORATE REVENUE MANAGER

AccorHotels

We are far more than a worldwide leader. We are 250,000 hospitality experts who share the same passion. Welcoming people. We take care of millions of guests in our 4,300 addresses. Every day, we put all our energy into spreading the most powerful promise in the hospitality profession: Feel Welcome.

Contract

Job Level: Job

Fixed-term contract: No

Status: Full Time

Anticipated Start Date: 27-04-2018

Skills

Level of Education
Bachelor / Licence
Areas of study
Hospitality
Professional experiences
3 to 5 years
Languages essential
Portuguese
English

Essential and optional requirements

MINIMUM REQUIREMENTS
1. Degree in Hotel Management school or Business school
2. At least 3 years of experience in a full-time RM position (RM Place/Region/Country)
3. Preferably some experience in hotel operations

AREAS OF RESPONSIBILITY
1. Promote Revenue Management & Pricing understanding and application by spreading RM culture, mainly through AccorHotels Business Campus programs.
2. Provide RM services on demand to hotels, including the continuous development of the RM catalogue of services.
3. Driving Revenue Management & Pricing projects (tools, performance, reporting) from the design to deployment phase, including tests, administration, execution and user support.
* Excel
* Power Point
* Word

Leia mais

Avaliações da Accor Hotels


Satisfação geral dos funcionários

3.56
  • Remuneração e benefícios
    3.06
  • Oportunidade de carreira
    3.40
  • Cultura da empresa
    3.74
  • Qualidade de vida
    3.26

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 11 dias

    Por ser uma empresa tão grande, poderiam se dedicar ainda mais.

    Ex-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Boa estrutura, empresa de grande porte. Ferramentas , sistemas da melhor qualidade. Unidades prestativas , RH muito presente no momento da contratação.

    Contras: Infelizmente não possuem um plano de acompanhamento de funcionários, vi muitos funcionários novos chega do e a suporte algum! Muitas vezes largados e denominados a terem funções pelo qual não haviam habilidades. Gerência e chefias fracas.

    Conselhos para presidência: Acompanhar desenvolvimento de todos os funcionários, padronizar práticas e tarefas diárias .

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 ano

    Recomendaria muito esta empresa.

    Revenue Manager

    Rio de Janeiro, RJ


    Prós: Empresa com grandes oportunidades de crescimento para quem está disposto a se dedicar, com variações entre atendimento direto ao cliente e administração de negócio.

    Contras: Empresa com enfoque em regras e padrões, muitas vezes impedindo a criatividade e novas ideias surgirem, que possam melhorar o desempenho da empresa.

    Recomenda a empresa: Sim