• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de Coordenador(a) de Marketing
TLC Marketing em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Coordenador(a) de Marketing

DESCRIÇÃO

TLC Marketing Worldwide is looking for an experienced, ambitious and organised Marketing Manager to join our team. Your role will be to drive demand degeneration and brand awareness.
The successful candidate will co-ordinate and execute marketing deliverables, as well as day to day team activities.

KEY RESPONSIBILITIES
* Create and develop marketing plans, define campaign schedules and ensure timely implementation of digital and offline activity;
* Drive sales leads and monitor quantity and quality of leads closely with sales team;
* Design, management and implementation of marketing campaigns;
* Social media management;
* Website updates;
* Content development;
* Creation of collateral Materials;
* Develop/maintain relationships with Media Partners.

REQUISITOS

  • Significant marketing experience
  • Strong executional abilities, with proven ability to multi-task and manage projects that span content, digital/social, lead generation
  • Exceptional project management, collaboration, problem-solving, organisational, writing and presentation skills
  • Has experience using google analytics and crm systems
  • B2b marketing experience
  • Strong interest in digital/social marketing, with a proven track record for digital engagement
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Residir no mesmo estado do trampo
Leia mais

Avaliações da TLC Marketing


Satisfação geral dos funcionários

4.50
  • Remuneração e benefícios
    4.50
  • Oportunidade de carreira
    2.50
  • Cultura da empresa
    4.00
  • Qualidade de vida
    4.50

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 19 dias

    Melhorias de processos

    Gerente de Atendimento

    São Paulo, SP


    Prós: Ambiente de trabalho bastante adequado. Flexibilidade de horários e autonomia de decisões. Ambiente limpo e com tons alegres. Refeitório bem equipado.

    Contras: Oportunidade de crescimento e eventualmente protecionismo de funcionários e gestores. Eventuais determinações de ações sem prévia consulta do gestor da área.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há mais de 2 anos

    Tinha tudo para ser um lugar incrível, mas é uma decepção

    Client ServicesEx-funcionário, saiu em 2014

    São Paulo, SP


    Prós: Multinacional, aprende-se muito com as trocas de experiências dos funcionários do mundo inteiro. Muitos incentivos e ótimas ações de endomarketing.

    Contras: Péssima gestão no Brasil. Você trabalha sem nenhum apoio da Diretoria, porque o único foco da diretoria é vender. O único apoio que você recebe é de UK, mas tem a questão do fuso horário, que atrapalha. Como a agência é pequena, você acaba tendo que "se virar" com tudo. O turn over é alto, pois o desgaste é grande e não há possibilidade de crescimento.

    Recomenda a empresa: Não