Love Mondays


Vaga de Community Operations Analyst
Loggi em Barueri - SP

Descrição da Vaga

Community Operations Analyst - Driver Support

Loggi is an urban logistics company bringing instant delivery within anyone's reach. We use a massive network of independent couriers in Brazil to create a local logistics network that is fast and reliable. Nowadays we allows any business, restaurant or merchant to send packages and documents, providing a delivery so fast and seamless it almost seems like magic.

We are looking for driver support analysts who are highly organized, friendly, write well and are very articulate.

Your main responsibilities will be giving drivers the support they need through Zendesk, on face-to-face meetings and by the phone. Your job is to step up the driver support to a new level, creating an interaction that is efficient, friendly and highly human-oriented.

Your main activities will be:

  • Solving Zendesk tickets efficiently and in a friendly manner;
  • Reporting drivers occurrences;
  • Steping up our driver support - what can we do differently? What would make us faster and better?

You:

  • Have a Bachelor's degree
  • Are proactive, analytical, entrepreneurial, ambitious, energetic
  • Have some experience in customer support
  • Are a people person
  • Have good knowledge on tools such as Excel and Power Point

We will love it if you:

  • Have worked in a marketplace company before
  • Are interested in the startup business
  • Have some experience in logistics
  • Have worked with Zendesk before

We provide:

  • Freedom to think and explore
  • Fun, laid-back environment in a fast paced startup
  • Feedback, brainstorming, no bureaucracy, no bull****
  • Competitive compensation and benefits package

Apply to this post!

We will get back to you in no more than 72h! :)

Leia mais

Avaliações da Loggi


Satisfação geral dos funcionários

3.78
  • Remuneração e benefícios
    4.41
  • Oportunidade de carreira
    3.35
  • Cultura da empresa
    4.18
  • Qualidade de vida
    3.82

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 9 dias

    Lugar incrível!

    Analista

    São Paulo, SP


    Prós: As oportunidades que a Loggi proporciona, as experiências incríveis, as pessoas que trabalham nesta empresa, é tudo um mix que completa todo quesito que uma empresa precisa ter para ser incrível.

    Contras: Tudo o que uma startup precisa, de alguns processos, algumas rotinas que precisam ser ajustados, nada além que faça desmerecer a Loggi, apenas está em crescimento.

    Conselhos para presidência: Manter essa visão incrível da Loggi e continuar proporcionando a melhora de vida para todos, sejam funcionários, mensageiros, clientes.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 12 meses

    Procurem outro lugar

    EstagiárioEx-funcionário, saiu em 2016

    São Paulo, SP


    Prós: Massagem, empresa bem colorida, salário para estágio bom. Ademais, acredito que pontos positivos na Loggi são para aqueles protegidos por pessoas de alto cargo.

    Contras: Empresa extremamente desorganizada. Dizem que ligam para o funcionário mas é mentira. Não se importam em avaliar coordenadores e gerentes, na sua grande maioria HORRÍVEIS como gestores. Gestores altamente DESQUALIFICADOS. Empresa onde pode-se identificar pessoas de baixo cargo com QI mil vezes maior do que pessoas que estão na liderança da empresa. PRINCIPAL: IMAGEM FALSA DE QUE É UMA BOA EMPRESA PARA CRESCER. Cresce quem tem contato, é demitido quem fala o que pensa (sem ofensas, sem nada absurdo). Ah, e é longe... demais!

    Conselhos para presidência: Mudem tudo, desde diretores, até gerentes. Começa por aí, a partir daí, tem muito mais coisa.

    Recomenda a empresa: Não