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Vaga de Client Success Specialist
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Client Success Specialist

Detailed Description and Job Requirements

Drive maximum adoption of Oracle solution and identify/drive product expansion
opportunities via high value relationship with the client.

Develop long term partnership with our clients to ensure they remain
successful by realizing the full value of their investment with us to ensure
client continues/replenish/renews contract with Oracle. Responsible for
maintaining a high level of client satisfaction by being a liaison between our
clients and Oracle's internal operations. Identify product expansion/up sell
opportunities. Work with larger clients. Provide input into the CSM
methodology and direction. Act as mentor to newer CSMs on a voluntary basis.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization.
Recommended 7 to 10 years of professional experience. Demonstrated experience
in implementation or client facing relationship experience. Understanding of
various technical architectures and operating systems. Industry experience is
desired.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.81
  • Remuneração e benefícios
    4.29
  • Oportunidade de carreira
    3.47
  • Cultura da empresa
    3.15
  • Qualidade de vida
    3.31

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 9 meses

    espaço de melhoria enorme

    Funcionário


    Prós: infraestrutura/ home office / benefícios / localização/ pessoas / clima / diversidade

    Contras: maior comprometimento dos gestores/ avaliações equivalentes com as capacidades / feedback verdadeiros

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 ano

    Oracle Consulting cara e ineficiente

    Consultor JúniorEx-funcionário, saiu em 2016

    São Paulo, SP


    Prós: Benefícios muito bons, lanches, horário flexível, férias coletivas no fim do ano, perto da estação de trêm Granja Julieta e do Shopping Morumbi

    Contras: Cultura de self-service, ou seja, abre este monte de link e se vira. Preço do serviço de consultoria é tão alto que a própria Oracle não envolve a Consulting nas propostas comerciais. Consulting muda o plano e organograma todo semestre. Projetos mal estimados que geram muito esforço e margem baixa. Não sabe fazer a gestão de talentos, não gosta de investir em treinamento teórico, que dirá o prático. Consultor desalocado está a beira da demissão.

    Recomenda a empresa: Sim