Love Mondays


Vaga de Client Success Specialist
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Client Success Specialist

Detailed Description and Job Requirements

Drive maximum adoption of Oracle solution and identify/drive product expansion
opportunities via high value relationship with the client.

Develop long term partnership with our clients to ensure they remain
successful by realizing the full value of their investment with us to ensure
client continues/renews contract with Oracle. Responsible for maintaining a
high level of client satisfaction by being a liaison between our clients and
Oracle*s internal operations. Identify product expansion/up sell
opportunities. Work with larger clients. Provide input into the CSM
methodology and direction. Act as mentor to newer CSMs on a voluntary basis.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization.
Recommended 7 to 10 years of professional experience. Demonstrated experience
in package systems implementation (CRM, ERP, Consulting experiences) or client
facing relationship experience. Understanding of various technical
architectures and operating systems. Industry experience is desired.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

Leia mais

Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.74
  • Remuneração e benefícios
    4.33
  • Oportunidade de carreira
    3.38
  • Cultura da empresa
    3.06
  • Qualidade de vida
    3.29

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 8 dias

    Avaliação

    Business Development Consultant


    Prós: A remuneração e os benefícios de fato valem a pena. Reconhecimento no mercado de trabalho como um bom profissional. Networking é importante para a empresa.

    Contras: O bom relacionamento é muito importante para o crescimento profissional dentro da empresa. Bastante pressão por resultados. Baixa presença de gestores humanos.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 19 dias

    transformadora

    Business Development Consultant

    São Paulo, SP


    Prós: Reconhecimento financeiro, desafios diarios, aprendizado, meritocracia sao pontos chaves na empresa, náo tenho o que falar das oportunidades que a Oracle oferece a seus colaboradores.

    Contras: Sua qualidade de vida pode ser prejudicada, Oracle na no Brasil e uma empresa comercial e muito agressiva em sempre manter uma alta performance.

    Recomenda a empresa: Sim