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Vaga de Client Success Specialist
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Client Success Specialist

Detailed Description and Job Requirements

Drive maximum adoption of Oracle solution and identify/drive product expansion
opportunities via high value relationship with the client.

Develop long term partnership with our clients to ensure they remain
successful by realizing the full value of their investment with us to ensure
client continues/renews contract with Oracle. Responsible for maintaining a
high level of client satisfaction by being a liaison between our clients and
Oracle*s internal operations. Identify product expansion/up sell
opportunities. Work with larger clients. Provide input into the CSM
methodology and direction. Act as mentor to newer CSMs on a voluntary basis.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization.
Recommended 7 to 10 years of professional experience. Demonstrated experience
in package systems implementation (CRM, ERP, Consulting experiences) or client
facing relationship experience. Understanding of various technical
architectures and operating systems. Industry experience is desired.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.65
  • Remuneração e benefícios
    4.37
  • Oportunidade de carreira
    3.24
  • Cultura da empresa
    3.10
  • Qualidade de vida
    3.29

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há aproximadamente 1 ano

    Boa empresa

    Sales Representative

    São Paulo, SP


    Prós: Benefícios e remuneração excelentes. Ambiente competitivo, mas que proporciona grande aprendizado. A política self service de aprendizado e conhecimento é desafiadora e estimula o crescimento profissional

    Contras: Grande rotatividade de profissionais e não continuidade dos trabalhos desenvolvidos . Promoções são difíceis e os critérios de avaliação não são muito claros.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 11 meses

    Bom, mas ainda pode melhorar muito

    Funcionário

    São Paulo, SP


    Prós: Ótimo para aprender, crescer e ganhar dinheiro. A empresa valoriza autonomia e permite que o profissional decida a melhor forma de conduzir suas negociações.

    Contras: Existe uma pressão forte por resultados, independente de ter um território bom ou não. Não existe espaço para falta de comprometimento, aqui o trabalho é porrada.

    Recomenda a empresa: Sim