Love Mondays


Vaga de Client Success Specialist
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Client Success Specialist

Detailed Description and Job Requirements

Drive maximum adoption of Oracle solution and identify/drive product expansion
opportunities via high value relationship with the client.

Develop long term partnership with our clients to ensure they remain
successful by realizing the full value of their investment with us to ensure
client continues/renews contract with Oracle. Responsible for maintaining a
high level of client satisfaction by being a liaison between our clients and
Oracle*s internal operations. Identify product expansion/up sell
opportunities. Work with larger clients. Provide input into the CSM
methodology and direction. Act as mentor to newer CSMs on a voluntary basis.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization.
Recommended 7 to 10 years of professional experience. Demonstrated experience
in package systems implementation (CRM, ERP, Consulting experiences) or client
facing relationship experience. Understanding of various technical
architectures and operating systems. Industry experience is desired.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.62
  • Remuneração e benefícios
    4.38
  • Oportunidade de carreira
    3.20
  • Cultura da empresa
    3.07
  • Qualidade de vida
    3.25

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 24 dias

    Gosto de trabalhar aqui

    Funcionário


    Prós: A empresa presa pelos desafios comerciais, fazendo com que nos profissionais estejamos cada vez mais engajados e motivados. Aqui na Oracle, todo dia é diferente do outro.

    Contras: Alguns gerentes não são lideres, são xerifes, repassando toda sua pressao para nós (vendedores), delegando funções e nao agregando em nada...

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 28 dias

    Empresa grande, de renome mas burocrática.

    Analista de Sistemas SêniorEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: Muito grande, exposição a varias tecnologias de ponta, ótimos benefícios e possibilidade de aprender bastante. Empresa muito dinâmica e agressiva em vendas.

    Contras: Por ser muito grande, parece que se trabalha em várias empresas diferentes dependendo da área que se trabalha lá dentro. A sinergia é menor e a burocracia maior. Não há sincronia entre vendas e desenvolvimento de produtos.

    Recomenda a empresa: Sim