• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de Client Success Specialist IV
Oracle em Rio de Janeiro - RJ

Descrição da Vaga

Client Success Specialist IV

Detailed Description and Job Requirements

Drive maximum adoption of Oracle solution and identify/drive product expansion
opportunities via high value relationship with the client.

Develop long term partnership with our clients to ensure they remain
successful by realizing the full value of their investment with us to ensure
client continues/renews contract with Oracle. Responsible for maintaining a
high level of client satisfaction by being a liaison between our clients and
Oracle*s internal operations. Identify product expansion/up sell
opportunities. Work with larger clients. Provide input into the CSM
methodology and direction. Act as mentor to newer CSMs on a voluntary basis.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization.
Recommended 7 to 10 years of professional experience. Demonstrated experience
in package systems implementation (CRM, ERP, Consulting experiences) or client
facing relationship experience. Understanding of various technical
architectures and operating systems. Industry experience is desired.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

Leia mais

Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.95
  • Remuneração e benefícios
    4.26
  • Oportunidade de carreira
    3.47
  • Cultura da empresa
    3.33
  • Qualidade de vida
    3.47

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 1 dia

    Melhorias

    Analista de Negócios Sênior

    São Paulo, SP


    Prós: Flexível, moderna, tem gente da melhor qualidade e muito competetente mas que as vezes se desmotivam por "erro" humano. Bora mudar isso agora

    Contras: Eh uma empresa de tecnologia q usa pouco da tecnologia a seu favor, e ainda tem gestores q não sabem o conceito de gerir. Erro imperdoável para uma tech.

    Conselhos para presidência: Investir na melhoria dos gestores com certeza

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 2 dias

    Recomendadíssimo!

    Business Development

    São Paulo, SP


    Prós: Existe muitas oportunidades de promoção interna, investimento em educação (treinamentos, MBA, Pós-graduação), ambiente descontraido, ótimos benefícios!!

    Contras: Home office ainda é um desafio para a realidade cultural da empresa, embora a empresa tenha mudado muito culturalmente nos ultimos 2 anos, adotando traje informal e horário flexível.

    Recomenda a empresa: Sim