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Vaga de Client Success Specialist IV
Oracle em Rio de Janeiro - RJ

Descrição da Vaga

Client Success Specialist IV

Detailed Description and Job Requirements

Drive maximum adoption of Oracle solution and identify/drive product expansion
opportunities via high value relationship with the client.

Develop long term partnership with our clients to ensure they remain
successful by realizing the full value of their investment with us to ensure
client continues/renews contract with Oracle. Responsible for maintaining a
high level of client satisfaction by being a liaison between our clients and
Oracle*s internal operations. Identify product expansion/up sell
opportunities. Work with larger clients. Provide input into the CSM
methodology and direction. Act as mentor to newer CSMs on a voluntary basis.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization.
Recommended 7 to 10 years of professional experience. Demonstrated experience
in package systems implementation (CRM, ERP, Consulting experiences) or client
facing relationship experience. Understanding of various technical
architectures and operating systems. Industry experience is desired.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.69
  • Remuneração e benefícios
    4.41
  • Oportunidade de carreira
    3.28
  • Cultura da empresa
    3.16
  • Qualidade de vida
    3.28

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 24 dias

    Excelente empresa, mas precisa reenquadrar o salário de acordo com o mercado de trabalho

    Business Analyst

    São Paulo, SP


    Prós: Excelentes benefícios, flexibilidade de horário, facilidade de comunicação com Gestores. A empresa fornece ótimas ferramentas de trabalho, cursos e treinamentos.

    Contras: Falta implantar plano de previdência privada e maior oportunidade de crescimento por meritocracia. Salários defasados para os funcionários que estão na empresa há mais de 4 anos.

    Conselhos para presidência: Implantar o plano de previdência privada, aumentar o valor do ticket uma vez que o mesmo não condiz com a região em que a empresa está localizada.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 ano

    Boa empresa

    Sales Representative

    São Paulo, SP


    Prós: Benefícios e remuneração excelentes. Ambiente competitivo, mas que proporciona grande aprendizado. A política self service de aprendizado e conhecimento é desafiadora e estimula o crescimento profissional

    Contras: Grande rotatividade de profissionais e não continuidade dos trabalhos desenvolvidos . Promoções são difíceis e os critérios de avaliação não são muito claros.

    Recomenda a empresa: Sim