Love Mondays


Vaga de Client Success Specialist IV
Oracle em Rio de Janeiro - RJ

Descrição da Vaga

Client Success Specialist IV

Detailed Description and Job Requirements

Drive maximum adoption of Oracle solution and identify/drive product expansion
opportunities via high value relationship with the client.

Develop long term partnership with our clients to ensure they remain
successful by realizing the full value of their investment with us to ensure
client continues/renews contract with Oracle. Responsible for maintaining a
high level of client satisfaction by being a liaison between our clients and
Oracle*s internal operations. Identify product expansion/up sell
opportunities. Work with larger clients. Provide input into the CSM
methodology and direction. Act as mentor to newer CSMs on a voluntary basis.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization.
Recommended 7 to 10 years of professional experience. Demonstrated experience
in package systems implementation (CRM, ERP, Consulting experiences) or client
facing relationship experience. Understanding of various technical
architectures and operating systems. Industry experience is desired.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

Leia mais

Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.73
  • Remuneração e benefícios
    4.35
  • Oportunidade de carreira
    3.40
  • Cultura da empresa
    3.04
  • Qualidade de vida
    3.25

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 5 dias

    Desafiadora

    Trainee

    São Paulo, SP


    Prós: Aprendizagem, cultura, contato com outras culturas, suporte ao funcionário. A Oracle possui uma cultura desafiadora e energizante. Aconselhável para quem não gosta de rotina.

    Contras: Necessidade de líderes ao invés de chefes, empatia e organização na estrutura. Infelizmente, a falta de organização e estrutura, faz com que façamos trabalhos repetitivos.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 12 dias

    Empresa em processo de transformação

    EstagiárioEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: Grande empresa de tecnologia, ótimo lugar para aprender sobre como funciona o mundo de TI e vendas corporativas. Bons benefícios, ambiente dinâmico, empresa sem barreiras: alta gerência da empresa bem acessível

    Contras: promoções mais baseadas em politicagem do que meritocracia em si. Péssimo ambiente de trabalho em algumas áreas, principalmente em alguns times de vendas. Empresa está passando por processo de transformação no Brasil e querem tirar essa imagem negativa de cultura agressiva que possuem.

    Recomenda a empresa: Sim