Love Mondays


Vaga de Client Success Specialist II
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Client Success Specialist II

Detailed Description and Job Requirements

Drive maximum adoption of Oracle solution and identify/drive product expansion
opportunities via high value relationship with the client.

Work with a higher volume of smaller, less complex clients to develop long
term partnership with our clients to ensure they remain successful by
realizing the full value of their investment with us to ensure client
continues/renews contract with Oracle. Responsible for maintaining a high
level of client satisfaction by being a liaison between our clients and
Oracle*s internal operations. Identify product expansion/up sell
opportunities.

Duties and tasks are standard with some variation. Completes own role largely
independently within defined policies and procedures. 3 to 5 years of
professional experience. Demonstrated experience in package systems
implementation (CRM, ERP, Consulting experiences) or client facing
relationship experience. Understanding of various technical architectures and
operating systems. Industry experience is desired.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

Leia mais

Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.74
  • Remuneração e benefícios
    4.33
  • Oportunidade de carreira
    3.38
  • Cultura da empresa
    3.06
  • Qualidade de vida
    3.29

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 10 dias

    Avaliação

    Business Development Consultant


    Prós: A remuneração e os benefícios de fato valem a pena. Reconhecimento no mercado de trabalho como um bom profissional. Networking é importante para a empresa.

    Contras: O bom relacionamento é muito importante para o crescimento profissional dentro da empresa. Bastante pressão por resultados. Baixa presença de gestores humanos.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 21 dias

    transformadora

    Business Development Consultant

    São Paulo, SP


    Prós: Reconhecimento financeiro, desafios diarios, aprendizado, meritocracia sao pontos chaves na empresa, náo tenho o que falar das oportunidades que a Oracle oferece a seus colaboradores.

    Contras: Sua qualidade de vida pode ser prejudicada, Oracle na no Brasil e uma empresa comercial e muito agressiva em sempre manter uma alta performance.

    Recomenda a empresa: Sim