• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de Client Account Manager
Cognizant em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Client Account Manager - Energy & Utilities

Be responsible to continue to develop and growth Energy and Utilities industry in Brazil

Develop new business having Clients relationships and use C-Level relationship to present Cognizant

Learn and understand Cognizant capabilities and cases globally in the industry to strengthen our positioning locally and globally, by connecting with Cognizant global team

Continue to learn and use Industry trends to generate business to Cognizant

Work with service lines to prepare proposals and oral presentations to Clients

Work with Clients to understand business needs and generate insights on how Cognizant will support them

Write articles to be published by our local media partner related to the industry

Work together with Account Executives in developing new capabilities and offerings aligned with service lines

Manage all accounts finance (revenues, costs, margin) and also prepare account plans to support on Industry business plan

Interact with commercial and delivery teams to guarantee Client success

Fluent in English

Spanish as a differentiator

Good oral presentation skills

Employee Status : Full Time Employee

Shift : Day Job

Travel : No

Job Posting : Dec 21 2018

About Cognizant

Cognizant (Nasdaq-100: CTSH) is one of the world's leading professional services companies, transforming clients' business, operating and technology models for the digital era. Our unique industry-based, consultative approach helps clients envision, build and run more innovative and efficient businesses. Headquartered in the U.S., Cognizant is ranked 195 on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world. Learn how Cognizant helps clients lead with digital at www.cognizant.com or follow us on Twitter: Cognizant.

Leia mais

Avaliações da Cognizant


Satisfação geral dos funcionários

3.84
  • Remuneração e benefícios
    3.87
  • Oportunidade de carreira
    3.14
  • Cultura da empresa
    4.00
  • Qualidade de vida
    3.76

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 2 meses

    Boa para início de carreira

    Analista Desenvolvedor Mainframe Pleno

    São Paulo, SP


    Prós: Flexibilidade de horário de trabalho, caso não esteja alocado no cliente. Beneficio de academia GYMPASS. Localização do escritório próximo ao trem.

    Contras: Pouca chance de crescimento e de aumento salarial, mesmo sendo bem avaliado. Não tem vale alimentação, caso queira tem que diminuir o valor pago no vale refeição. Gerentes permanecem pouco tempo na conta e logo são substituídos.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 2 meses

    Empresa ótima, porém péssima gestão.

    Agente de AtendimentoEx-funcionário, saiu em 2019

    São Paulo, SP


    Prós: Multinacional que oferece ótimos benefícios (vr, va, vt, gympass, plr, ginastica laboral...) Eventos de marketing são muito bacanas, ótima infra estrutura, salário pontual, boas chances de indicar outros profissionais.

    Contras: Péssima gestão dos projetos que ficam alocados em clientes, não há plano de carreira e após um tempo os funcionários que permanecem no mesmo cargo são demitidos sem antes ter algum feedback. O funcionário não tem chances de avaliar o seu gestor, que muitas vezes leva o problema para o lado pessoal e quer mostrar poder ao invés de oferecer suporte. Alta rotatividade nos projetos ao invés de investir no funcionário.

    Conselhos para presidência: Valorizar mais o funcionário ao invés de demitir. Gestão mais profissional. Dar mais atenção aos projetos que ficam alocados em clientes.

    Recomenda a empresa: Não