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Vaga de Business Developer & Account Manager
Quinstreet em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Business Developer & Account Manager

Corporate Overview:

Based in the heart of the Silicon Valley and founded in 1999, QuinStreet, Inc. (NASDAQ:QNST) is the leader in vertical marketing and media online. We consistently deliver the right prospects at the right volume to thousands of industry-leading clients and business brands. The company’s full-service approach combines direct marketing expertise, vast search and media reach, and industry-leading technologies to deliver dramatically improved results for clients.

For our office in São Paulo, Brazil, QuinStreet is looking for an exceptionally intelligent, talented and enthusiastic professional to join our team as a Business Developer & Account Manager.

Responsibilities:

  • Manages key client relationships, growing existing clients as well as developing new accounts for marketing campaigns
  • Customer service, being the “go-to” contact for clients and internal peers
  • Establish deep relationships and build trust from clients - consultative sales approach, which requires significant time and effort to educate clients about QuinStreet’s value preposition
  • Evaluate and make recommendations that result in long-term, sustainable benefits for clients and QuinStreet
  • Plan, monitor, track progress and adjust activities to ensure success
  • Effectively and professionally represent QuinStreet and its products

Performance Skills:

  • Ability to think strategically
  • Solid analytical skills combined with the ability to translate findings into strategic implications
  • Excellent relationship builder; confident and energetic; professional and team oriented sales approach
  • Can-do attitude, customer focused, self starter, resourceful, highly organized, detail oriented, strong work ethic
  • Excellent written and oral communication

General Requirements:

  • 4-6 years of experience with sales for big corporations
  • Fluent in Brazilian Portuguese and English are requirements
  • Experience in the Digital Marketing space (preferred)
  • Experience in the Financial Services, Insurance or Banking market (preferred)
  • Bachelors degree required

Equal Opportunity Employer:

QuinStreet is an equal opportunity employer. We do not discriminate on the basis of race, color, religion, national origin, pregnancy status, sex, age, marital status, disability, sexual orientation, gender identity, or any other characteristics protected by law.

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Avaliações da Quinstreet


Satisfação geral dos funcionários

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  • Remuneração e benefícios
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  • Oportunidade de carreira
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  • Cultura da empresa
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  • Qualidade de vida
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Recomendam a empresa a um amigo




  • Há quase 2 anos

    Um ótimo lugar para se trabalhar!

    Analista

    São Paulo, SP


    Prós: Aprendizado constante, remuneração, benefícios, localização, estrutura, ambiente, equipe. Por ser uma start up é um ambiente muito bom, sempre tem coisa nova acontecendo. Cresci como profissional e como pessoa.

    Contras: Também por ser uma start up, as vezes precisamos desenvolver projetos do zero, sem muita orientação, de modo que fica mais trabalhoso. Na hora parece muito complicado, mas depois de resolvido, você é praticamente expert no assunto.

    Conselhos para presidência: Se manter próximo do time, isso é muito incentivador.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há quase 2 anos

    Ambiente dinâmico e de bastante aprendizado.

    Online Media Manager

    São Paulo, SP


    Prós: Cultura informal e sem politicagem. Estrutura pouco hierarquizada, em que os funcionários são qualificados e têm bastante autonomia. "Pegada" de startup em uma empresa já sólida. Oportunidades de crescimento. Bons benefícios (ex: plano de saúde top).

    Contras: Como a empresa tem uma estrutura enxuta no Brasil, às vezes não tenho todos os recursos humanos necessários pra executar todos os projetos que quero implementar, então preciso estabelecer prioridades o tempo todo.

    Recomenda a empresa: Sim