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Vaga de Regional Program Learning Leader
Uber em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Regional Program Learning Leader

About Uber

We're changing the way people think about transportation. Not that long ago we were just an app to request premium black cars in a few metropolitan areas. Now we're a part of the logistical fabric of more than 600 cities around the world. Whether it's a ride, a sandwich, or a package, we use technology to give people what they want, when they want it.

For the people who drive with Uber, our app represents a flexible new way to earn money. For cities, we help strengthen local economies, improve access to transportation, and make streets safer.

And that's just what we're doing today. We're thinking about the future, too. With teams working on autonomous trucking and self-driving cars, we're in for the long haul. We're reimagining how people and things move from one place to the next.

What You'll do:

  • Define the regional Learning Strategy for Brazil
  • Promote knowledge management and proper use of learning tools
  • Institute effective training & content strategies to support regional nuances and program effectiveness
  • Align and collaborate closely with Global and Regional Learning Team and work dotted line to regional counterparts to drive consistency and strategy for your region
  • Promote the importance of learning & ROI to key leadership

What You'll need:

  • Bachelor's Degree in business or relevant learning program - preferable
  • 3-5 years of experience in high growth organization where you were tasked with using data to drive decisions; High growth, technology, learning management, learning strategy, business intelligence, management experience required.
  • Skill and understanding of curriculum & learning program development
  • Leader - the ability to lead a team of regional learning managers and content developers
  • Explorer - the ability to self-serve, investigate and get the resources you require will make you much more effective in this role. Self-starter attitude is a must!
  • Understanding of core learning principles : Instructional Design, Micro Learning, Blended Learning, Learning Management Systems and Learning organizational strategy and design
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Avaliações da Uber


Satisfação geral dos funcionários

3.80
  • Remuneração e benefícios
    4.00
  • Oportunidade de carreira
    3.20
  • Cultura da empresa
    3.83
  • Qualidade de vida
    3.53

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 18 dias

    Melhoria constante.

    Team Leader

    São Paulo, SP


    Prós: Salários mais justos após ajuste, liderança parceira e engajada com resultados e o bem estar dos colaboradores. Gerência acessível e comunicação boa dentro dos times. Plano de carreira melhor desenvolvido e agora mais claro com reais oportunidades. Ambiente bom para trabalho, onde limites são respeitados e também sua saúde mental.

    Contras: A estrutura do atual prédio pode ser melhor, com mais benefícios para os funcionários para se igualar aos demais prédios que existem. Ha ainda problemas de comunicação que precisam de atenção. A gerência precisa melhorar os feedbacks, a liderança não tem visibilidade adequada do que está bom e de onde podemoa chegar. Aumento de VR e inclusão de VT

    Conselhos para presidência: Visar mais os funcionários internos que têm grande potencial e deixar mais claras as oportunidades que existem para eles, alemde feedbacks assertivos quanto à expectativas e boas condutas que são valorizadas.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Avaliação Uber Eats

    Assistente AdministrativoEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: A equipe com quem trabalhei, funcionário do mesmo nível que eu, era ótima e muito engajada. Apenas dois Chefes eram realmente responsáveis com a equipe e pessoas que nos colocavam pra cima.

    Contras: A maioria das pessoas em cargo de chefia deixava a desejar. Alguns coordenadores tinham atitudes infantis e tomavam elas movidos por motivos ou desafetos pessoais. O salário era um pouco baixo. E o plano de carreira era quase uma fantasia. Davam cargos mas não alteravam carteira ou salário. Trabalha-se muito (tempo e esforço) e o retorno não é à altura.

    Conselhos para presidência: Avalie não apenas as pessoas de cargos menores mas permita que estes façam a avaliação de pessoas com cargos superiores pois as vezes a coisa não anda devido a má gestão destes.

    Recomenda a empresa: Não