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Vaga de BIG DATA Client Success Specialist
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

BIG DATA Client Success Specialist

Detailed Description and Job Requirements

Drive maximum adoption of Oracle solution and identify/drive product expansion
opportunities via high value relationship with the client.

Develop long term partnership with our clients to ensure they remain
successful by realizing the full value of their investment with us to ensure
client continues/renews contract with Oracle. Responsible for maintaining a
high level of client satisfaction by being a liaison between our clients and
Oracle*s internal operations. Identify product expansion/up sell
opportunities. Work with larger clients. Provide input into the CSM
methodology and direction. Act as mentor to newer CSMs on a voluntary basis.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization.
Recommended 7 to 10 years of professional experience. Demonstrated experience
in package systems implementation (CRM, ERP, Consulting experiences) or client
facing relationship experience. Understanding of various technical
architectures and operating systems. Industry experience is desired.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

Leia mais

Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.78
  • Remuneração e benefícios
    4.24
  • Oportunidade de carreira
    3.38
  • Cultura da empresa
    3.07
  • Qualidade de vida
    3.30

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 15 dias

    Trabalhar na Oracle tem sido muito bom pela força da empresa e soluções.

    Gerente de Contas

    Salvador, BA


    Prós: Pacote de benefícios muito bom(salário, comissão, plano médico e odontológico e carro)e superior ao Mercado. Ambiente de trabalho muito cooperativo e alegre. Liberdade para trabalhar Home Office.

    Contras: As metas de vendas são muito agressivas e as revisões anuais não refletem a evolução do Mercado. A política de comissões não é muito clara. A integração entre as Diretorias deveria ser maior.

    Conselhos para presidência: Comunicação mais clara e integração entre as unidades de produtos e soluções

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 19 dias

    Péssima energia

    GerenteEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa é ótima. Lá fora. Produtos são bons e reconhecidos no mercado. Portfólio é grande. Marca forte. Salários competitivos. Bons benefícios.

    Contras: Na America Latina se esforça para parecer moderninha mas é careta, machista, sem flexibilidade de horário, zero foco no cliente, preza a (fake) meritocracia. Zero qualidade de vida. Promove muita gente despreparada.

    Conselhos para presidência: Trocar a alta gerência da região.

    Recomenda a empresa: Não