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Vaga de B2B Client Acquisition Manager
99 em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

B2B Client Acquisition Manager - Digital Channels

Client Acquisition Manager – Digital Channels

B2B - São Paulo - Full-time

Job description

Reporting to the Head of Digital Channels - B2B, this newly created role is to develop and drive the client acquisition strategy of the digital channel of our corporate business.

We are looking for a performance-advertising professional, who understands the critical targeting and marketing funnel metrics and can optimize these based on customer performance.

Your Responsibilities

Development of an ongoing digital acquisition strategy for the B2B market, including monthly projection of acquisition metrics such as volumes, costs, and CAC.

Management of day-to-day performance of campaigns on Facebook, Google AdWords, and other platforms

Definition and diligent measurement success; run tests, uncover opportunities, scale, learn and iterate

Creative asset management through design, compliance and A/B-testing cycles

Experiment with emerging, creative or other non-traditional acquisition tactics (growth hacks)

New digital media partnership development via test & learn strategy

Regular analytics & reporting of acquisition metrics and statistical tests

The Successful Applicant

You are a strong digital marketer with demonstrated experience in driving acquisition/conversion campaigns and driving financial targets in the B2B market. You will bring the following skills to the table:

Proven track record of driving performant paid social advertising campaigns;

Substantial experience in driving digital campaigns including search, display, retargeting and programmatic;

Excellent analytical skills;

Business acumen and the capacity to deliver within tight deadlines;

Strong understanding of Double Click, Google Analytics, Google Adwords and Social Ads tools.

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Avaliações da 99


Satisfação geral dos funcionários

3.38
  • Remuneração e benefícios
    3.78
  • Oportunidade de carreira
    2.86
  • Cultura da empresa
    3.75
  • Qualidade de vida
    3.16

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 21 dias

    Menos marketing

    Analista de Atendimento I

    Monções, SP


    Prós: Um ótimo pacote de benefícios, uma diversidade de pessoas incríveis, ambiente jovem e descontraído, muitas oportunidades de crescimento e uma localização próxima a estação.

    Contras: Uma demanda de trabalho muito alta, apesar da aparência existe pouca flexibilidade nas atividades diárias. Cobrança por resultados o tempo inteiro, muita desorganização e falta de padrões de atendimento.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 21 dias

    Empresa em ascensão! Mas sem um plano de carreira para os funcionários.

    Analista de Atendimento

    São Paulo, SP


    Prós: Não existe vestimento padrão. Pode trabalhar com a roupa que quiser. Tem sala de descanso, café da manhã segunda, bolo e cerveja de sexta. A empresa esta crescendo a cada dia mais e é muito legal fazer parte disso. Possui um ambiente descontraído.

    Contras: A empresa não tem plano de carreira, os processos seletivos não são transparentes, tem muitos chefes. As pessoas entram ganhando um salário x, são promovidas de função, mas não recebem aumento nenhuma, nem perspectiva e nem mudam de cargo, alegando ser uma chance de desenvolvimento. Extremamente desmotivador.

    Conselhos para presidência: Ter um plano de carreira! Possuir níveis dentro das áreas. Atualmente, em algumas áreas da empresa, 90% do funcionários, tem o mesmo cargo, recebem o mesmo salário e fazem atividades totalmente diferentes, tanto em relação a responsabilidade, quanto a quantidade. Totalmente desmotivador e foge dos valores da empresa

    Recomenda a empresa: Não