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Vaga de B2B Client Acquisition Manager
99 em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

B2B Client Acquisition Manager - Digital Channels

Client Acquisition Manager – Digital Channels

B2B - São Paulo - Full-time

Job description

Reporting to the Head of Digital Channels - B2B, this newly created role is to develop and drive the client acquisition strategy of the digital channel of our corporate business.

We are looking for a performance-advertising professional, who understands the critical targeting and marketing funnel metrics and can optimize these based on customer performance.

Your Responsibilities

Development of an ongoing digital acquisition strategy for the B2B market, including monthly projection of acquisition metrics such as volumes, costs, and CAC.

Management of day-to-day performance of campaigns on Facebook, Google AdWords, and other platforms

Definition and diligent measurement success; run tests, uncover opportunities, scale, learn and iterate

Creative asset management through design, compliance and A/B-testing cycles

Experiment with emerging, creative or other non-traditional acquisition tactics (growth hacks)

New digital media partnership development via test & learn strategy

Regular analytics & reporting of acquisition metrics and statistical tests

The Successful Applicant

You are a strong digital marketer with demonstrated experience in driving acquisition/conversion campaigns and driving financial targets in the B2B market. You will bring the following skills to the table:

Proven track record of driving performant paid social advertising campaigns;

Substantial experience in driving digital campaigns including search, display, retargeting and programmatic;

Excellent analytical skills;

Business acumen and the capacity to deliver within tight deadlines;

Strong understanding of Double Click, Google Analytics, Google Adwords and Social Ads tools.

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Avaliações da 99


Satisfação geral dos funcionários

3.48
  • Remuneração e benefícios
    3.70
  • Oportunidade de carreira
    3.10
  • Cultura da empresa
    3.87
  • Qualidade de vida
    3.27

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 8 dias

    Satisfação

    Atendente de Atendimento

    São Paulo, SP


    Prós: Benefícios e salários e ambiente da empresa

    Contras: Acho que não há ponto negativo.

    Conselhos para presidência: Nenhum

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há mais de 1 ano

    A empresa tem muito o que melhorar

    Analista

    São Paulo, SP


    Prós: Ambiente descontraído, uma empresa para ser explorada e ganhar conhecimento, empresas com todo tipo de profissional, sem discriminação de gêneros.

    Contras: Salários abaixo do mercado, gestores sem nenhum preparo, empresa desorganizada, não tem plano de carreira (aqui sobe de cargo quem é mais amigo ou puxa saco). Para seu chefe gostar de você, você tem que ser amigo dele, sair pra bares, não sabem separar as coisas.

    Conselhos para presidência: Um funcionário devidamente reconhecido (seja pelo trabalho ou financeiramente) releva problemas como falta de gestão, planejamento e organização. Analisar melhor os gestores, não acreditar somente em quem está em cima.

    Recomenda a empresa: Não