• Vagas
  • Empresas
  • Salários
  • Entrevistas

Vaga de Associate Customer Support
DXC Technology em São Bernardo do Campo - SP

Descrição da Vaga

Associate Customer Support

Description:

Essential Job Functions
* Answers telephones and responds to moderately complex customer questions and/or forwards call to appropriate personnel.
* Researches customer inquiries and responds to appropriate parties in a timely manner.
* Records calls, processes requests and updates account history with results of inquiry to include proper documentation.
* Processes and distributes incoming and outgoing mail for multiple clients in accordance with established service level agreements.
* Performs data entry and matches documents to appropriate accounts to verify up to date and accurate information.
* Interfaces with team personnel, management, and customers in reference to customer service issues.
* Reviews client reports on a weekly basis to ensure data integrity; prepares and submits report to management.
* Reviews and recommends modifications to procedures and workflow as necessary to ensure efficient and effective processing of transactions.
* Monitors daily transactions to ensure policy and procedures are in accordance with service level agreement.

Qualifications

Basic Qualifications
* High school diploma or G.E.D.
* Five or more years of customer service or other telephone experience
* Experience working with organizational functions and personnel
* Experience working with fax machines, computer software, and telephone technology
* Experience working with and skilled in the use of help desk software

Other Qualifications
* Business and analytical problem solving skills
* Communication skills
* Ability to work independently
* Ability to follow oral and written directions

Leia mais

Avaliações da DXC Technology


Satisfação geral dos funcionários

3.46
  • Remuneração e benefícios
    3.20
  • Oportunidade de carreira
    2.45
  • Cultura da empresa
    3.29
  • Qualidade de vida
    3.48

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 20 dias

    Ótima empresa para início de carreira.

    Aprendiz

    São Bernardo do Campo, SP


    Prós: Infraestrutura, acesso a tecnologia de ponta, pessoas extremamente capacitadas e dispostas a ajudar, grande oportunidade de aprendizado dentro da empresa, como cursos e workshops.

    Contras: Não há um plano de carreira muito claro, o lugar é de difícil acesso, há burocracia para conseguir acesso a ferramentas internas, e há pouco reconhecimento para os profissionais.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 25 dias

    Ex-funcionário, saiu em 2017


    Prós: Bastante chance de aprendrizado, empresa oferece bastante suporte aos funcionarios principalmente durante o periodo de treinamento, ate uma pessoa leiga consegue aprender o serviço.

    Contras: Salario baixo, pouca oportunidade de crescimento dentro da empresa, ja houve casos onde eles contrataram um profissional de fora e não deram oportunidade pra uma pessoa interna.

    Conselhos para presidência: Procurar melhorar o plano de carreira dentro da empresa, e rever os beneficios e salarios que estão bem abaixo do mercado atualmente.