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Vaga de Associate Customer Support
DXC Technology em São Bernardo do Campo - SP

Descrição da Vaga

Associate Customer Support

Description:

Essential Job Functions
* Answers telephones and responds to moderately complex customer questions and/or forwards call to appropriate personnel.
* Researches customer inquiries and responds to appropriate parties in a timely manner.
* Records calls, processes requests and updates account history with results of inquiry to include proper documentation.
* Processes and distributes incoming and outgoing mail for multiple clients in accordance with established service level agreements.
* Performs data entry and matches documents to appropriate accounts to verify up to date and accurate information.
* Interfaces with team personnel, management, and customers in reference to customer service issues.
* Reviews client reports on a weekly basis to ensure data integrity; prepares and submits report to management.
* Reviews and recommends modifications to procedures and workflow as necessary to ensure efficient and effective processing of transactions.
* Monitors daily transactions to ensure policy and procedures are in accordance with service level agreement.

Qualifications

Basic Qualifications
* High school diploma or G.E.D.
* Five or more years of customer service or other telephone experience
* Experience working with organizational functions and personnel
* Experience working with fax machines, computer software, and telephone technology
* Experience working with and skilled in the use of help desk software

Other Qualifications
* Business and analytical problem solving skills
* Communication skills
* Ability to work independently
* Ability to follow oral and written directions

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Avaliações da DXC Technology


Satisfação geral dos funcionários

3.34
  • Remuneração e benefícios
    3.11
  • Oportunidade de carreira
    2.32
  • Cultura da empresa
    3.15
  • Qualidade de vida
    3.39

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 1 mês

    Excelente empresa para se desenvolver

    Consultor de Tecnologia

    São Bernardo do Campo, SP


    Prós: Beneficios, home office, localização e estrutura da unidade. Ambiente de trabalho ajuda bastante, fretado saindo do Jabaquara para o Site Imigrantes.

    Contras: Plano de carreira, pois não é fácil ter aumento e/ou ser promovido. Politica de despesas da empresa também é um fator contra, considerando quando a alocaçao é próxima ao site oriundo.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Empresa boa para se trabalhar .

    Técnico de Campo

    Sorocaba, SP


    Prós: Pagamento btodos em dia sem nenhum atraso , horas extras parlfa de maneira correta respeitando a legislação do trabalho , plano de saúde muito bom , vale alimentação bom , plano odontológico bom.

    Contras: Ponto muito negativo no o fato de não ter contato com a gerência e plano de carreira profissional não sai do papel , contato com RH e bem difícil e muito distante , não sendo possível alavancar a carreira , oportunidade de crescimento e zero.

    Conselhos para presidência: Investimento no plano de carreira dos funcionários.

    Recomenda a empresa: Não