Love Mondays


Vaga de Associate Customer Support
DXC em São Bernardo do Campo - SP

Descrição da Vaga

Associate Customer Support

Description:

Essential Job Functions
* Answers telephones and responds to moderately complex customer questions and/or forwards call to appropriate personnel.
* Researches customer inquiries and responds to appropriate parties in a timely manner.
* Records calls, processes requests and updates account history with results of inquiry to include proper documentation.
* Processes and distributes incoming and outgoing mail for multiple clients in accordance with established service level agreements.
* Performs data entry and matches documents to appropriate accounts to verify up to date and accurate information.
* Interfaces with team personnel, management, and customers in reference to customer service issues.
* Reviews client reports on a weekly basis to ensure data integrity; prepares and submits report to management.
* Reviews and recommends modifications to procedures and workflow as necessary to ensure efficient and effective processing of transactions.
* Monitors daily transactions to ensure policy and procedures are in accordance with service level agreement.

Qualifications

Basic Qualifications
* High school diploma or G.E.D.
* Five or more years of customer service or other telephone experience
* Experience working with organizational functions and personnel
* Experience working with fax machines, computer software, and telephone technology
* Experience working with and skilled in the use of help desk software

Other Qualifications
* Business and analytical problem solving skills
* Communication skills
* Ability to work independently
* Ability to follow oral and written directions

Leia mais

Avaliações da DXC


Satisfação geral dos funcionários

3.75
  • Remuneração e benefícios
    3.38
  • Oportunidade de carreira
    2.50
  • Cultura da empresa
    3.63
  • Qualidade de vida
    4.00

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 26 dias

    Regular

    Consultor SAP Sênior

    São Bernardo do Campo, SP


    Prós: Trabalho em equipe, localização, beneficios, colegas de trabalho. Isso basta

    Contras: Gestores mal preparados para condução das equipes, vendedores pouco preparados, sem mais

    Conselhos para presidência: Preparar melhor a gerencia de projeto

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Dxc

    Analista de Suporte Técnico

    Diadema, SP


    Prós: Bons benefícios , horários flexíveis , fretado disponibilizado pela empresa , restaurante no local , espaço de trabalho e ótimo , estacionamento gratuito ,

    Contras: Salário abaixo da média para tantas restrições e impossibilidade de crescimento , não possuir PLR , fretados atrasam sempre e a empresa não entende o motivo do atraso

    Conselhos para presidência: Analisar a gestão das equipes .

    Recomenda a empresa: Sim