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Vaga de Assistente Administrativo de DP
PwC em Rio de Janeiro - RJ

Descrição da Vaga

Assistente Administrativo de DP

Line of Service

Internal Firm Services

Industry/Sector

Not Applicable

Specialism

IFS - Human Capital (HC)

Management Level

Administrative

Job Description & Summary

A career in Human Resources, within Internal Firm Services, will provide you with the opportunity to make a difference at PwC by helping to fully leverage the skills and talents of all our people. You'll focus on helping the local offices in driving the Firm's people strategy, creating a unique people experience for each individual, and supporting our Firm wide values by working with the core competencies that measure and drive individual and Firm wide success in the marketplace.

Our team helps PwC employees develop their individual and organisational skills, knowledge, and abilities. You'll help in the end to end development of employee training, career development, performance management, coaching, mentoring and organisation development.

Responsibilities

At the Administrative level, you'll support our engagement teams from strategy to execution. Specific responsibilities include but are not limited to:
* Proactively support the market team and provide necessary support to internal teams
* Serve as the internal "single point of contact" for administrative needs
* Arrange travel, schedule meetings, prepare agendas, and respond to routine correspondence
* Maintain records or files and respond to visitors and telephone calls
* Provide services in a manner that demonstrates the highest levels of quality, accountability, and teamwork

Profissional prestará apoio ao RH de forma generalista com foco no DP, R&S; e T&D.;

Education (if blank, degree and/or field of study not specified)

Degrees/Field of Study required:

Degrees/Field of Study preferred:

Certifications (if blank, certifications not specified)

Desired Languages (If blank, desired languages not specified)

Travel Requirements

Not Specified

Available for Work Visa Sponsorship?

No

Government Clearance Required?

No

Job Posting End Date

Leia mais

Avaliações da PwC


Satisfação geral dos funcionários

3.65
  • Remuneração e benefícios
    2.93
  • Oportunidade de carreira
    3.93
  • Cultura da empresa
    3.80
  • Qualidade de vida
    3.14

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 5 meses

    Aprendizado intenso.

    Assistente de Auditoria III

    São Paulo, SP


    Prós: A oportunidade de colocar em pratica o flexmenu, que é o a possibilidade de realizar um horario alterenativo, fazer home office e compensação de horas.

    Contras: Demanda de trabalho muito grande em certos períodos do ano; E o salário não chega perto de ser compativel com o mercado; Gerencia muitas vezes despreparada para o cargo.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 2 meses

    Empresa boa

    SpecialistEx-funcionário, saiu em 2018

    Barueri, SP


    Prós: Ótimos benefícios, e conciliação vida pessoal com vida profissional, ambiente de trabalho maravilhoso, oportunidades de carreira para alguns

    Contras: Oportunidade de crescimento só pra quem é amigo dos “chefes”, ou analistas, equipe de analista totalmente despreparada, claro com algumas exceções, desvalorização de quem realmente gosta de trabalhar e tem um bom desempenho.

    Conselhos para presidência: Preservar funcionários que realmente merecem estar lá

    Recomenda a empresa: Sim