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Vaga de Applications Sales Representative IV
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Applications Sales Representative IV

Detailed Description and Job Requirements

Sells a subset of product or services directly or via partners to a large
number of named accounts/non-named accounts/geographical territory (mainly
Tier 3 accounts).

Primary job duty is to sell business applications software/solutions and
related services to prospective and existing customers. Manage sales through
forecasting, account resource allocation, account strategy, and planning.
Develop solution proposals encompassing all aspects of the application.
Participate in the development, presentation and sales of a value proposition.
Negotiate pricing and contractual agreement to close the sale. Identify and
develop strategic alignment with key third party influencers.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization. 8
years applicable experience including 7 years of sales experience. Successful
sales track record. Ability to penetrate accounts, meet with stakeholders
within accounts. Oracle knowledge and/or knowledge of Oracle*s competitors.
Interaction with C level players. Team player with strong interpersonal
/communication skills. Excellent communication/negotiating/closing skills with
prospects/customers. Travel may be needed. Bachelor degree or equivalent.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.82
  • Remuneração e benefícios
    4.29
  • Oportunidade de carreira
    3.49
  • Cultura da empresa
    3.18
  • Qualidade de vida
    3.33

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 2 meses

    Em transformação, mas questionável

    System Solution Architect Senior

    São Paulo, SP


    Prós: Salário fixo competitivo, produto de boa aceitação no mercado, plano de saúde e odontológico excelentes e bastante conteúdo disponível para aprendizagem online.

    Contras: Turnover alto devido à mudança no plano de compensation non-sales, deixando a empresa pouco competitiva. Não há foco no cliente de verdade, há quase nenhuma automatização de relatórios (há 95% de dependência em Excel), zero cultura de trabalho Home Office para colegas de presales, sales e operations. Perguntar sobre ponte de feriado pode ser danoso para sua imagem, independente do quão focado você e seu resultado demonstrem.

    Conselhos para presidência: RH mais presente e uma boa política de acompanhamento de BP, com o uso de uma simples ferramenta de feedback 360 pode ajudar na contrução de uma cultura melhor

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 9 meses

    espaço de melhoria enorme

    Funcionário


    Prós: infraestrutura/ home office / benefícios / localização/ pessoas / clima / diversidade

    Contras: maior comprometimento dos gestores/ avaliações equivalentes com as capacidades / feedback verdadeiros

    Recomenda a empresa: Sim