• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de Application Support Engineer (Server)*
e-Core em Porto Alegre - RS

Descrição da Vaga

Application Support Engineer (Server)*

e-Core is one of the best places to work in Brazil (IT & Telecom) since 2008 according to GPTW's annual report. Understand why.

We are proud of our strong global team of smart and talented individuals committed to delivering high-quality work. Based in Porto Alegre and with offices in São Paulo (BR), Florida (US) and New York (US), we are one of the seven global application support centers for Atlassian products.

e-Core and Atlassian are growing and there's a lot of opportunities to work with a broad range of exciting products and technologies like: Jira, Confluence, Bitbucket and Trello . And let's not forget the amazing people: imagine being part of a multicultural team from all over the world, collaborating with people from Kuala Lumpur, Amsterdam, Austin, San Francisco, Sydney and more!

When Atlassian customers such as NASA, Tesla and Facebook need a solution to problems using these products, our team of support engineers is responsible for providing the technical solution aiming for the greatest customer satisfaction. You will be responsible for providing Atlassian's legendary customer service, making the best usage of Atlassian products.

As an Application Support Engineer you're good at :
* Analysing and Solving problems (tough ones)
* Team work
* Handling customer issues
* Helping People
* Sharing knowledge
* Written and spoken English (advanced level)

As an Application Support Engineer you know :
* Computer Networks
* Databases
* Application Servers
* Linux and/or Windows
* LDAP
* SSL
* Proxy
* Agile Methods

Home office twice a week (optional).

We consider a bonus if you have experience with Atlassian products.

Language: We are a Brazilian company. This description is written in English because English is an essential skill for this role. Also, because foreign candidates are very welcome to work with us!

Leia mais

Avaliações da e-Core


Satisfação geral dos funcionários

4.67
  • Remuneração e benefícios
    3.94
  • Oportunidade de carreira
    3.86
  • Cultura da empresa
    4.83
  • Qualidade de vida
    4.72

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 25 dias

    Empresa Fantástica

    Consultor de Software

    São Paulo, SP


    Prós: Trabalho em equipe, reconhecimento, o cuidado da empresa com o funcionário, treinamentos sempre que possível, incentivo de estudo...isso tudo contribui com a felicidade do funcionário.

    Contras: Acho que poderiam melhorar os benefícios e estruturação dos cargos, melhorar o espaço, porém ja fui notificado de que isso ja esta acontecendo.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 23 dias

    The best place to work!!!

    Consultor

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa muito focada em tecnologia onde a palavra "time" é realmente aplicada. Oferecem ótimas condições de trabalho, MacBook. Eventos mensais para juntar o time que muitas vezes passa dias fora do escritório alocado em cliente. Programa de incentivo a certificações, além do programa de Onboarding para novos colaboradores.

    Contras: Não existe pontos negativos que mereçam destaque, acredito que os problemas de infraestrutura serão sanadas com o novo escritório a partir de Outubro/2018, e na minha opinião as frutas deveriam ser oferecidas pelo menos duas vezes por semana e não apenas nas terças-feiras.

    Conselhos para presidência: Cuidado em manter o DNA da empresa com o crescimento exponencial do negócio. Também seria importante uma definição rápida sobre PLR e Políticas de Home Office, pois o assunto ja se arrasta por meses e causa muita ansiedade nos colaboradores.

    Recomenda a empresa: Sim