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Vaga de Android Developer
SumUp em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Android Developer

SumUpers are inspired by a dream: payments must be so easy, intuitive and cheap that transaction happens and people don't even realize it. Our intuitive, inclusive and innovative payment solutions are the first step towards this world. We are proud of our amazing and challenging working environment.

Excited about building striking payments to empower the world? Join the team!

The SumUp office in São Paulo is now hiring for the position of Android Developer!

You'll shape the core experience of merchants who are using the Android App on a daily basis.

Requirements

You will fit in perfectly to our team if:

  • You speak Portuguese and English - you'll be working in a global environment!
  • You're comfortable with Java and the Android framework. You also know how to get things done on the command line;
  • You love coding and take the time to reflect on all aspects of your implementation, be it the frameworks, languages or processes;
  • You strive for clean code, but also know how to make your "shortcuts" easy to delete in a crunch;
  • Your precise communication skills make working in a distributed, global team effective and efficient;
  • Technology excites you, and you strive to learn something new on a daily basis!

It will be a plus if:

  • You are familiar with Kotlin;
  • You have Bluetooth Low Energy knowledge;
  • You are familiar with Financial Services companies;
  • You have a bachelor's degree in tech related courses.

Benefits

Why SumUp?

  • Empowerment to do great things and the opportunity to leave your mark in a high-growth organization;
  • An amazing team and work environment, that works with passion and purpose to achieve incredible results;
  • Unique opportunity to work with a international mobile team who care about mutual learning, keeping our technical knowledge up-to-date, and discussing ideas that contribute to not only the company's success but also to keeping everyone well-rounded and hands-on;
  • Opportunity to attend tech meetups and conferences with the team (especially if you're giving a talk!);
  • Nice and flexible working times;
  • Additional health insurance.

Important

Since we are a global team, all resumes submitted must be in English.

Leia mais

Avaliações da SumUp


Satisfação geral dos funcionários

3.57
  • Remuneração e benefícios
    3.35
  • Oportunidade de carreira
    3.31
  • Cultura da empresa
    4.06
  • Qualidade de vida
    3.29

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 4 meses

    Boa empresa

    Agente de Suporte IEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Ótima empresa para se trabalhar, salário e benefícios muito bons. São bem humanos e compreensíveis na medida do possível. Excelente ambiente de trabalho.

    Contras: Ligam muito pra opinião alheia, deveriam parar pra pensar que nem todos são boas pessoas como aparentam. Pessoas que fazem faculdade com interesse de atuar em outra área, não têm chance lá.

    Conselhos para presidência: Não se esqueça: "existem muitos lobos em pele de cordeiro".

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Decepcionante

    SuporteEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: A maioria das pessoas realmente querem fazer o bem e ajudar o máximo de pessoas que conseguir. O Vale refeição é bom. Não tenho muitas coisas boas a dizer.

    Contras: Há favoritismo para mudança de cargo, que não é uma promoção mas uma movimentação o que deixa o funcionário desmotivado. O salário do Suporte é muito abaixo do mercado se colocado em pauta, todas as funções que são exercidas. Pessoas saindo da empresa com problemas psicológicos seríssimos, e-mails sendo mandandos para todos demonstrando o que realmente acontece na operação e NADA é feito. O board simplesmente ignora o caos que está o lugar. A cultura não está se perdendo, porque ela na verdade só existe de fachada, eles falam que não te tratam como números, mas você só terá oportunidade e será visto, apenas se a sua performance for acima de todos os outros, o que significa não conseguir nem respirar no tempo que passa dentro da empresa. Os processos são ridículos, ou melhor, não existem. As áreas não de conversam, todo e qualquer problema o suporte é sempre o último a saber, e muita das vezes só quando tudo já está um caos. Todos que entram acham que estão num conto de fadas, mas a realidade é que não passa de uma máscara que quando abrimos o olho é tarde de mais. Se você tem problemas psicológicos (depressão/ansiedade) é um péssimo lugar para trabalhar, uma hora ou outra a sua mente vai cobrar tanto esforço em vão.

    Conselhos para presidência: Parem de fingir que se importam e comecem a se importar de verdade. São pessoas que trabalham aí, pessoas que tem familia, fazem faculdade e merecem condições melhores.

    Recomenda a empresa: Sim