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Vaga de Analyst, Sales Operations
Dell em Eldorado do Sul - RS

Descrição da Vaga

Analyst, Sales Operations - Analista de Suporte a Vendas - Eldorado do Sul/RS

DESCRIPTION:

Role Overview

The role is performed through facilitating customer order fulfillment, monitoring and tracking issues to ensure accurate resolution. Reviewing and distributing pertinent cross-functional information, and providing direct advice and guidance for public and large enterprise customers in United States.

Role Responsibilities
Responsible for end to end solutions for post-sales service to customers
Review and distribute cross functional information
Directs customer calls to the proper location and department
Provides options for those customers who want to return Dell products
Negotiates with customer using various tools and techniques provided by Dell
Acts as a liaison between the customer and manufacturing, sales, technical support, and financial services
Deescalated customers situation

Requirements:
Strong written and verbal English competencies
Manage time and prioritize effectively
Organization and problem solving skills
Working research and analytical skills
Able to deal with high degrees of ambiguity
Demonstrate professionalism when working on the phone and in email. -Advance Written skills
Be innovative and good judgment in resolving issues effecting customer satisfaction
Mid-level or advancedcomputer and tools proficiency
Advance English level

Preferences:
Tech Basic Knowledge
2 years of experience in customer service
Fast Learner
Organizational Skills
Open to changes/feedback
Customer Focus

QUALIFICATION:

Role Overview

The role is performed through facilitating customer order fulfillment, monitoring and tracking issues to ensure accurate resolution. Reviewing and distributing pertinent cross-functional information, and providing direct advice and guidance for public and large enterprise customers in United States.

Role Responsibilities
Responsible for end to end solutions for post-sales service to customers
Review and distribute cross functional information
Directs customer calls to the proper location and department
Provides options for those customers who want to return Dell products
Negotiates with customer using various tools and techniques provided by Dell
Acts as a liaison between the customer and manufacturing, sales, technical support, and financial services
Deescalated customers situation

Requirements:
Strong written and verbal English competencies
Manage time and prioritize effectively
Organization and problem solving skills
Working research and analytical skills
Able to deal with high degrees of ambiguity
Demonstrate professionalism when working on the phone and in email. -Advance Written skills
Be innovative and good judgment in resolving issues effecting customer satisfaction
Mid-level or advancedcomputer and tools proficiency
Advance English level

Preferences:
Tech Basic Knowledge
2 years of experience in customer service
Fast Learner
Organizational Skills
Open to changes/feedback
Customer Focus

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Avaliações da Dell


Satisfação geral dos funcionários

4.15
  • Remuneração e benefícios
    3.96
  • Oportunidade de carreira
    3.66
  • Cultura da empresa
    4.30
  • Qualidade de vida
    3.75

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 17 dias

    Estrutra de multinacional com problemas de gestão de empresa brasileira.

    Analista de Suporte EnterpriseEx-funcionário, saiu em 2017

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: Transporte fretado por ser afastada da cidade, estrutura organizacional de multinacional, incentivo a educação como inglês e certificações. Grupos de apoio a PCDs e gênero.

    Contras: Pressão, desenvolvimento de carreira não é efetivo, pouco treinamento, gestores despreparados, baixa nos salários, poucos benefícios, demasiadamente afastada, exige muitas qualificações para salários muito baixos. Não há estrutura para os momentos de almoço e intervalos.

    Conselhos para presidência: Deveriam observar e orientar gestores para não tratarem os seus subordinados com desrespeito, problema conhecido entre todos que trabalham e trabalharam na empresa. Também deveriam ofertar melhor qualidade de vida aos colaboradores que passam 12 horas do seu dia isolados dentro da empresa afastada de centros comerciais. Ofertar beneficio de vale alimentação além dos baixos salários atuais.

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 23 dias

    Uma grande experiência

    Consultant

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: Ótima remuneração e benefícios, flexibilidade e liberdade para ser você mesmo. Ambiente de trabalho descontraído e livre. Meritocracia. Verdadeira possibilidade de fazer carreira internacional trabalhando com times globais.

    Contras: Estrutura muito complexa, totalmente voltada aos processos a deixa lenta e burocrática para tomada de decisões. Estrutura complexa não permite aos times uma visão do todo e direção única.

    Recomenda a empresa: Sim