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Vaga de Analyst, Sales Operations
Dell em Eldorado do Sul - RS

Descrição da Vaga

Analyst, Sales Operations - Analista de Suporte a Vendas - Eldorado do Sul/RS

DESCRIPTION:

Role Overview

The role is performed through facilitating customer order fulfillment, monitoring and tracking issues to ensure accurate resolution. Reviewing and distributing pertinent cross-functional information, and providing direct advice and guidance for public and large enterprise customers in United States.

Role Responsibilities
Responsible for end to end solutions for post-sales service to customers
Review and distribute cross functional information
Directs customer calls to the proper location and department
Provides options for those customers who want to return Dell products
Negotiates with customer using various tools and techniques provided by Dell
Acts as a liaison between the customer and manufacturing, sales, technical support, and financial services
Deescalated customers situation

Requirements:
Strong written and verbal English competencies
Manage time and prioritize effectively
Organization and problem solving skills
Working research and analytical skills
Able to deal with high degrees of ambiguity
Demonstrate professionalism when working on the phone and in email. -Advance Written skills
Be innovative and good judgment in resolving issues effecting customer satisfaction
Mid-level or advancedcomputer and tools proficiency
Advance English level

Preferences:
Tech Basic Knowledge
2 years of experience in customer service
Fast Learner
Organizational Skills
Open to changes/feedback
Customer Focus

QUALIFICATION:

Role Overview

The role is performed through facilitating customer order fulfillment, monitoring and tracking issues to ensure accurate resolution. Reviewing and distributing pertinent cross-functional information, and providing direct advice and guidance for public and large enterprise customers in United States.

Role Responsibilities
Responsible for end to end solutions for post-sales service to customers
Review and distribute cross functional information
Directs customer calls to the proper location and department
Provides options for those customers who want to return Dell products
Negotiates with customer using various tools and techniques provided by Dell
Acts as a liaison between the customer and manufacturing, sales, technical support, and financial services
Deescalated customers situation

Requirements:
Strong written and verbal English competencies
Manage time and prioritize effectively
Organization and problem solving skills
Working research and analytical skills
Able to deal with high degrees of ambiguity
Demonstrate professionalism when working on the phone and in email. -Advance Written skills
Be innovative and good judgment in resolving issues effecting customer satisfaction
Mid-level or advancedcomputer and tools proficiency
Advance English level

Preferences:
Tech Basic Knowledge
2 years of experience in customer service
Fast Learner
Organizational Skills
Open to changes/feedback
Customer Focus

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Avaliações da Dell


Satisfação geral dos funcionários

4.14
  • Remuneração e benefícios
    3.93
  • Oportunidade de carreira
    3.79
  • Cultura da empresa
    4.34
  • Qualidade de vida
    3.75

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 12 dias

    Boa empresa para fazer carreira e ter bom equilíbrio de vida pessoal X trabalho

    Sênior Advisor

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: flexibilidade de horário e local de trabalho são os principais. Há boas oportunidades de viagens internacionais e participação em projetos globais

    Contras: Há muita burocracia para avançar em processos financeiros, etc... Há também muitos times fazendo coisas em paralelo, sem muita sinergia e priorização. Tudo é prioridade sempre, então não prioriza-se nada, e os resultados acabam frustando a liderança... há falta de autoridade de grande parte dos líderes para definir metas claras e bancar a decisão, gerando mais foco dos times

    Conselhos para presidência: tornar processos mais simples e claros. há muita redundância e falta de alinhamento entre times

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 11 dias

    Mente aberta

    Estagiário

    Hortolândia, SP


    Prós: Estabilidade, possibilidade de locomoção internacional, estrutura segura para trabalho, eventos de consientização a saúde (Setembro Amarelo, Outubro Rosa, Novembro Azul)

    Contras: Poderia ter um programa de Estágio definido para os estagiários, com melhores benefícios, melhor auxílio, melhor acompanhamento. Vales transporte em dinheiro e assistência médica também poderiam ser dados

    Conselhos para presidência: Melhor programa de Estágio, mais estruturado, com mais benefícios e objetivos. Chega um ponto que apenas o valor do Marca da Empresa não te sustentam mais com motivação.

    Recomenda a empresa: Não