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Vaga de Analyst, IT Service Operations
Dell em Eldorado do Sul - RS

Descrição da Vaga

Analyst, IT Service Operations

Resolve IT issues submitted by end users within SLA.

Work with Level 2 team to resolve the issues within stated OLA.

Document the incidents learning into the global knowledge database tool for sharing and references

Flexibility in working hours, including night shift.

Support application on weekends when required.

Perform application support and maintenance to meet required service level agreement.

Work closely with IT partners for timely fix or enhancements and manage product quality with proper tracking.

Perform data analysis of recurring IT issues and develop stability improvement plan.

Work with Level 2 teams to identify recurring issues, knowledge based articles enhancement, improve SLA etc.

University level degree in Information Technology.

Possess a 1-2 years of experience in software support.

Experienced in current and emerging technologies and standards i.e. Oracle SQL&PL;/SQL, Microsoft ASP/VB, Microsoft .Net, Weblogic/Java. Infrastructure knowledge is an added advantage.

Strong interpersonal and fluency (written and spoken) in English.

Strong team player with ability to work in a team and as individual contributor.

Able to work on a shift rotation.

Strong team player with ability to work in a team and as individual contributor.

Good analytical, problem solving, negotiation and organizational skills.

Experience in Stakeholder Management & escalation management will be added advantage.

Able to work with minimum supervision.

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Avaliações da Dell


Satisfação geral dos funcionários

4.15
  • Remuneração e benefícios
    3.98
  • Oportunidade de carreira
    3.67
  • Cultura da empresa
    4.28
  • Qualidade de vida
    3.76

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há mais de 1 ano

    Great place to work

    Estagiário

    Porto Alegre, RS


    Prós: Cultura da empresa, motivação pra trabalhar e continuar crescendo. Quem é efetivado tem muitos benefícios que fazem os que trabalham estarem motivados

    Contras: Pouca inovação, algumas ferramentas muito antigas ainda. Necessita estar mais alinhada as iniciativas globais de infraestrutura e desenvolvimento de software

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há mais de 1 ano

    justa

    Analista de Suporte Técnico Pleno

    Curitiba, PR


    Prós: na conta Dell as amizades o aprendizado são bons, conhecimento técnico, cursos internos e alguns sorteios de produtos, além de algumas formas de subir de cargo.

    Contras: as cobranças, métricas para suporte técnico acho injusto pelo fato do atendimento ser demorado com tantos procedimentos e okb's para seguir, além de burocrático demais para envio de peças ou aprovação de chamados mutias vezes orientando o cliente a abrir equipamentos durante atendimento., salário não compatível com o alto grau de stress por conta das métricas, muito apadrinhado conseguindo cargo e sem entender o básico de suporte técnico ou operação da conta.

    Conselhos para presidência: Melhorar o suporte técnico, tornar mais abrangente, melhorar os treinamentos e aumentar o salário.

    Recomenda a empresa: Sim