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Vaga de Alliances Consultant 5
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Alliances Consultant 5

Detailed Description and Job Requirements

Builds long term, strategic relationships with named and vertical business
alliance partners.

Facilitates the development of strategic marketing and new business plans for
all assigned partners to meet or exceed assigned business goals. Works with
Partners to identify opportunities and create demand through lead generation
activities and target account selling strategies. Actively track joint sales
pipeline and meet or exceed quarterly and annual revenue targets. Develop and
maintain relationships with global counterparts to leverage corporate
initiatives and to ensure adherence to Alliances and Channel standards.
Monitor partners business results, making recommendations for improvements to
increase penetration for the strategic partners. Establish rules of engagement
and operational escalation procedures to quickly identify and resolve issues.

Provide leadership and expertise in the development of new
products/services/processes, frequently operating at the leading edge of
technology. Recommends and justifies major changes to existing
products/services/processes. Demonstrated track record developing and managing
Global Partnerships and driving Partner account activity. Strong analytical,
sales channel and marketing skills preferred with the ability to influence.
Secondary education in Marketing or a related field preferred.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

4.08
  • Remuneração e benefícios
    4.31
  • Oportunidade de carreira
    3.62
  • Cultura da empresa
    3.55
  • Qualidade de vida
    3.54

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 12 dias

    Estou muito satisfeito.

    Pré-VendasEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Crescimento profissional e visibilidade perante o mercado, possibilitando novas oportunidades além de possuir grande visibilidade aos clientes.

    Contras: Não identifico pontos negativos a serem ressaltados, sempre existe espaço para melhoria o que frequentemente presenciei ocorrer nesta companhia.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Ótima empresa para áreas de vendas, média para áreas de serviços.

    Consultor Pleno

    São Paulo, SP


    Prós: Benefícios muito bons. Trabalho em equipe positivo em que as pessoas buscam ajudar o próximo. Possibilidade de trabalhar remoto. Paga horas extras.

    Contras: Foco muito forte em vendas. Há uma desvalorização das áreas de serviço, que de certa forma parecem viver de forma separada em relação a outras áreas, como se fossem sub empresas.

    Conselhos para presidência: Valorizar as áreas de serviços da mesma forma que as áreas de vendas são valorizadas.

    Recomenda a empresa: Sim