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Vaga de Alliances Consultant 5
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Alliances Consultant 5

Detailed Description and Job Requirements

Builds long term, strategic relationships with named and vertical business
alliance partners.

Facilitates the development of strategic marketing and new business plans for
all assigned partners to meet or exceed assigned business goals. Works with
Partners to identify opportunities and create demand through lead generation
activities and target account selling strategies. Actively track joint sales
pipeline and meet or exceed quarterly and annual revenue targets. Develop and
maintain relationships with global counterparts to leverage corporate
initiatives and to ensure adherence to Alliances and Channel standards.
Monitor partners business results, making recommendations for improvements to
increase penetration for the strategic partners. Establish rules of engagement
and operational escalation procedures to quickly identify and resolve issues.

Provide leadership and expertise in the development of new
products/services/processes, frequently operating at the leading edge of
technology. Recommends and justifies major changes to existing
products/services/processes. Demonstrated track record developing and managing
Global Partnerships and driving Partner account activity. Strong analytical,
sales channel and marketing skills preferred with the ability to influence.
Secondary education in Marketing or a related field preferred.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.82
  • Remuneração e benefícios
    4.29
  • Oportunidade de carreira
    3.49
  • Cultura da empresa
    3.18
  • Qualidade de vida
    3.33

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 2 meses

    Em transformação, mas questionável

    System Solution Architect Senior

    São Paulo, SP


    Prós: Salário fixo competitivo, produto de boa aceitação no mercado, plano de saúde e odontológico excelentes e bastante conteúdo disponível para aprendizagem online.

    Contras: Turnover alto devido à mudança no plano de compensation non-sales, deixando a empresa pouco competitiva. Não há foco no cliente de verdade, há quase nenhuma automatização de relatórios (há 95% de dependência em Excel), zero cultura de trabalho Home Office para colegas de presales, sales e operations. Perguntar sobre ponte de feriado pode ser danoso para sua imagem, independente do quão focado você e seu resultado demonstrem.

    Conselhos para presidência: RH mais presente e uma boa política de acompanhamento de BP, com o uso de uma simples ferramenta de feedback 360 pode ajudar na contrução de uma cultura melhor

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 9 meses

    espaço de melhoria enorme

    Funcionário


    Prós: infraestrutura/ home office / benefícios / localização/ pessoas / clima / diversidade

    Contras: maior comprometimento dos gestores/ avaliações equivalentes com as capacidades / feedback verdadeiros

    Recomenda a empresa: Sim